Business Construct

Ovidiu Păscuţiu,Saint-Gobain România: Renovările şi noile proiecte din segmentul rezidenţial rămân un consumator important pentru noi. De la intrarea pe piaţa locală în 2005, Saint-Gobain a investit aproximativ 400 mil. euro în România

Ovidiu Păscuţiu,Saint-Gobain România: Renovările şi noile proiecte din segmentul rezidenţial rămân un consumator important pentru noi. De la intrarea pe piaţa locală în 2005, Saint-Gobain a investit aproximativ 400 mil. euro în România

Ovidiu Păscuţiu, director general al Saint-Gobain România: În 2019, rezultatele grupului Saint-Gobain în România s-au menţinut pe un nivel ascendent, cu o cifră de afaceri în creştere

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.01.2020, 00:05 481

♦ De la intrarea pe piaţa locală (în 2005), Saint-Gobain a investit aproximativ 400 mil. euro în România, alocând în 2019 un total de 20 mil. euro retehnologizării liniei de producţie de sticlă float a fabricii de la Călăraşi.

 

Consolidarea şi reabilitarea termică a clădirilor, pentru a reduce consumul de energie, sunt două dintre resorturile care ţin pe plus piaţa construcţiilor şi businessurile jucătorilor din domeniu, este de părere Ovidiu Păscuţiu, director general al Saint-Gobain România, subsidiara grupului francez cu acelaşi nume, care produce mai multe tipuri de materiale de construcţii.

„Întrucât în România peste 70% din locuinţele rezidenţiale au fost construite în urmă cu peste 25 de ani, acestea necesită consolidare, reabilitare termică şi mai ales amenajări interioare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor din prezent în privinţa creşterii confortului locuitorilor. Procesul de reabilitare termică a clădirilor vechi ar trebui accelerat şi îmbunătăţit, împreună cu legislaţia în multe privinţe, precum protecţia împotriva incendiilor şi eficienţa energetică a clădirilor“, spune Ovidiu Păscuţiu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO