Business Construct

Primele veşti proaste din retail. Vânzările magazinelor din AFI Cotroceni au scăzut în primul trimestru

Primele veşti proaste din retail. Vânzările magazinelor din AFI Cotroceni au scăzut în primul trimestru

David Hay, CEO al AFI Europe România

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.05.2017, 00:05 629
Vânzările realizate de retailerii din mallul AFI Cotroceni, deţinut de israelienii de la AFI Europe, au scăzut cu circa 2% în primele trei luni ale anului faţă de primul trimestru al anului trecut, până la 54 mil. euro. Venitul operaţional net al centrului comercial a fost de 8,3 milioane de euro în primul trimestru, cu 2,4% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
Mallul este un etalon pentru piaţa centrelor comerciale din România, fiind unul dintre primele şi dintre cele mai mari de pe piaţa locală, astfel că scăderea vânzărilor este un indicator relevant pentru evoluţia consumului. AFI Cotro­ceni se află în proces de finalizare a lucrărilor de extindere prin intermediul cărora suprafaţa închiriabilă to­tală a centrului comercial va creşte cu 6.500 mp, ceea ce va duce la un total de circa 90.000 mp. În noul spaţiu, prin­ci­palul chiriaş va fi brandul Peek & Cloppenburg, cu 5.200 mp.
 
Pe de altă parte, vânzările retailerilor din AFI Ploieşti s-au apreciat cu peste 12% în T1, iar venitul operaţional net a crescut cu 16%, atin­gând 1,2 milioane de euro, la un grad de ocupare de 99%. De notat este că repre­zen­tanţii AFI nu au specificat procentul de evo­luţie şi pentru AFI Cotro­ceni, notând doar că acest indi­ca­tor, la fel ca traficul – de 50.000 de per­soane pe zi – şi-a menţinut „stabi­litatea valo­rilor atinse compa­ra­tiv cu cele obţinute în T1 2016“.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO