Business Construct

Producătorul de lavoare Kuma: Anul acesta va fi unul foarte greu, pentru că este impredictibil. Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de 35,2 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de anul precedent

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: Primul trimestru al anului 2023 a rămas la acelaşi nivel al cifrei de afaceri ca în primul trimestru din 2022. Contextul – atât local, cât şi internaţional – este trist. Există o goană după produse cu preţuri mici.

Camelia Olesen, director executiv Kuma România: Primul trimestru al anului 2023 a rămas la acelaşi nivel al cifrei de afaceri ca în primul trimestru din 2022. Contextul – atât local, cât şi internaţional – este trist. Există o goană după produse cu preţuri mici.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

05.06.2023, 16:30 137

Producătorul danez de la­voare Kuma, cu o fabrică în ju­deţul Prahova, a finalizat anul tre­cut investiţia în panouri foto­vol­taice cu o capacitate de 0,1 MWh, care vor acoperi apro­xi­mativ un sfert din con­sumul anual de electricitate al com­paniei.

„Vom continua aceste investiţii verzi în anii 2024-2025. Anul acesta va fi unul foarte greu, pentru că este impredictibil. Avem semnale că piaţa nordică va începe să-şi re­vină din septembrie. Focusul Kuma va fi pe dezvoltatorii de proiecte rezidenţiale, hoteliere, de birouri, spitale, şcoli, stadioane“, spune Camelia Olesen, directorul exe­cutiv al subsidiarei din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro