Business Construct
PVC: Casa Noastra si-a bugetat un plus de 25%
Producatorul de sisteme de ferestre si usi din PVC Casa Noastra din Craiova, detinut de oamenii de afaceri Stefan Cherciu si Cosmin Ionescu, estimeaza pentru anul viitor o crestere de circa 25% a cifrei de afaceri, pana la circa 36 de milioane de euro, in ciuda scaderii consumului de pe piata de profil.
Reprezentantii companiei estimeaza ca-si vor majora cota de piata chiar daca va scadea volumul de vanzari de ferestre, pentru ca vor disparea o parte dintre producatorii care nu indeplinesc normele UE.
"Criza actuala, ale carei efecte se vor accentua in anul 2009, coro-borata cu noile norme UE privind productia ferestrelor si usilor din PVC, ce vor intra in vigoare din luna februarie anul viitor, vor avea un impact negativ major asupra activitatii firmelor de dimensiuni mici si mijlocii din bransa. Acest lucru reprezinta insa o oportunitate pentru producatorii mari, care isi vor putea consolida pozitia si chiar majora cota de piata in acest context", a declarat Cosmin Ionescu, vicepresedintele Casa Noastra.
Compania va realiza anul acesta o cifra de afaceri de circa 107 milioane de lei (29,5 mil. euro), usor sub bugetul initial de 110 milioane de lei.
Casa Noastra deruleaza in prezent un plan de investitii de 45 de milioane de euro in majorarea capacitatilor de productie, intins pana in 2010, insa o parte din investitii ar putea fi amanate daca nu va fi obtinuta finantarea.
Compania are in prezent o cota de piata de 3% pe piata de ferestre din PVC cu peste 80 magazine si intentioneaza sa ajunga la circa 95 de magazine pana in 2010. Strategia companiei este sa se extinda initial in toata zona de sud, urmand ca ulterior sa atace zona de nord.
"Ne mentinem strategia de dezvoltare pe termen mediu si continuam sa vizam obiectivul declarat de a acumula o cota de piata de 10% la finalul lui 2010", spune oficialul companiei Casa Noastra. Piata de ferestre si usi din PVC (clorura de polivinil) a scazut piata cu circa 10% in volum, insa valoarea a ramas la nivelul anului trecut, la circa 730 mil. euro. "Anul viitor este posibil ca volumul fizic sa scada din nou, cu un procent cuprins intre 10-15% sau chiar mai mult", mentioneaza Ionescu.
Casa Noastra este unul dintre cei mai mari producator de sisteme de ferestre si usi din PVC cu geam termoizolant din Romania si a fost infiintata in anul 1995. Compania are peste 230.000 de clienti, persoane fizice si juridice.
Principalii parteneri ai companiei sunt Veka AG Germania - furnizor de profiluri PVC, Roto Frank AG Germania - furnizor de feronerie si Guardian SUA - furnizor de sticla.
-
ZF Power Summit 2019: Investiţiile în producţie vin dacă renunţăm la separarea pe resurse. Cărbunele rămâne, gazul şi noile tehnologii sunt cruciale. „Nevoia de investiţii este reală şi România a găsit mereu soluţii.“
-
Antreprenori locali. Tranzacţie: Levente Bara şi Alexandru Chiric au preluat brandul de batoane din fructe Nutribon
-
Ponderea creditelor în lei a urcat în 2018 la 66%, maximul ultimelor două decenii. Va determina creşterea ROBOR reorientarea românilor spre creditele în valută?
-
Carrefour negociază preluarea celor 11 hipermarketuri Cora din România. Cora neagă informaţia, anunţând un plan de expansiune după cinci ani
-
ZF Live. Bogdan Badea, CEO al eJobs: Platforma de recrutare eJobs a crescut cu 20% în 2018, la 9,6 milioane euro
-
Adrian Vasilescu, BNR: Creşteri de salarii... şi mai ce?
-
Ce oferă antreprenorilor listarea unei companii: acces mai uşor la finanţare prin mecanismele bursiere şi chiar şi o creditare bancară mai ieftină
-
Alocaţiile pentru copii au fost majorate prin ordonanţă de urgenţă. Impactul bugetar suplimentar: 2,1 mld. lei. Deficitul bugetar creşte la 2,76% din PIB
-
Tăriceanu, la întâlnirea cu bancherii pe Ordonanţa 114: Sunt deschişi la discuţii, trebuie să fie o înţelegere win-win
-
Finanţe personale. Fondurile de obligaţiuni le-au bătut pe cele de acţiuni în 2018 pentru prima oară din 2011 încoace