Business Construct

Răzvan Iorgu, CBRE: Mediul de business trebuie să se lupte pentru un oraş, nu poate aştepta ca totul să vină din partea statului. "Poţi sta şi spune că Polonia este mai atractivă ca România pentru investiţiile în automotive şi poţi sta să te uiţi cum se duc toţi acolo."

Răzvan Iorgu, managing director al companiei de consultanţă imobiliară CBRE: Este foarte greu să stai în New York şi să pui degetul pe hartă, pe România. Fie ai pe cineva, un fond care ştie ţara şi oportunităţile, fie intri într-un fond care e deja aici şi ştie sau analizează piaţa

Răzvan Iorgu, managing director al companiei de consultanţă imobiliară CBRE: Este foarte greu să stai în New York şi să pui degetul pe hartă, pe România. Fie ai pe cineva, un fond care ştie ţara şi oportunităţile, fie intri într-un fond care e deja aici şi ştie sau analizează piaţa

Autor: Bogdan Alecu

04.10.2017, 00:08 614

Atunci când guvernul, prefectura sau primăria locală nu iau iniţiativă pentru a promova ţara sau o anumită regiune sau oraş, mediul de afaceri, companiile locale, trebuie să intervină tocmai pentru a promova şi a atrage investiţii mari care să creeze noi locuri de muncă.

„Dacă lucrurile nu se mişcă într-un oraş, este şi vina mediului de business pentru că nu se luptă pentru ca lucrurile să se mişte. Cel mai bun exemplu sunt busines­surile care vin în România. Poţi sta şi spune că Polonia este mai atractivă ca România pentru investiţiile în automotive şi poţi sta să te uiţi cum se duc toţi acolo. Noi ne-am pus întrebarea cum putem să-i aducem aici. Nu am mai stat şi am mers şi i-am întrebat direct, am luat avionul şi am mers în Germania“, explică Răzvan Iorgu, managing director al companiei de consultanţă imobiliară CBRE.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO