Business Construct

Retail: Fashion House asteapts 2 milioane de vizitatori

26.11.2008, 20:34 25

Proprietarii centrului comercial de tip outlet Fashion House, care va fi deschis pana la sfarsitul anului, vizeaza in primul an de functionare circa 2 milioane de vizitatori, care ar putea cheltui fiecare 100 de euro in cadrul Fashion House. In primavara anului viitor ar putea incepe lucrarile la cea de-a doua etapa a proiectului, care va creste suprafata inchiriabila cu 4.500 mp si ar trebui finalizata in toamna.

Magazinele din Fashion House vor avea preturi mai mici cu cel putin 30% fata de cele din mallurile obisnuite, printre cei 65 de chiriasi care au semnat deja contracte numarandu-se Adidas, Puma, Benetton, Replay, Mango, Stefanel, Levi’s, BSB, Diverta sau Mobexpert. Fashion House va avea in aceasta prima etapa o suprafata inchiriabila de 16.000 mp, inchiriata in procent de circa 80%, procesul fiind derulat de catre firmele Jones Lang LaSalle si Cushman & Wakefield Activ Consulting. In cadrul proiectului, dezvoltat da catre firma belgiana Liebrecht & wooD sub forma unui parc de retail, la inceputul lunii decembrie vor fi deschise un magazin de mobilier Kika si o unitate Technomarket, dupa ce in vara aici a fost deschis primul magazin Hornbach din Romania. Investitia realizata de Liebrecht & wooD in acest proiect se ridica la circa 65 mil. euro, in conditiile in care unitatile Kika si Technomarket au fost dezvoltate de catre operatorii magazinelor. Liebrecht & wooD a mai realizat parcul de afaceri Victoria Park din Baneasa si a inceput dezvoltarea proiectului Militari Shopping Center, ambele vandute ulterior catre Immoeast, respectiv Atrium Real Estate. In aceasta perioada, in care pretul terenurilor a inceput sa scada, compania vizeaza noi achizitii.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO