• Leu / EUR4.9437
  • Leu / GBP5.6284
  • Leu / USD5.0679
Business Construct

Schimbare în clasament: Antreprenorul Mircea Bulboacă din Sibiu, proprietarul CON-A, a ajuns cel mai mare constructor român în 2017, susţinut de proiectele industriale dar şi de noile stadioane de fotbal din Craiova şi Târgu Jiu

Schimbare în clasament: Antreprenorul Mircea Bulboacă din Sibiu, proprietarul CON-A, a ajuns cel mai mare constructor român în 2017, susţinut de proiectele industriale dar şi de noile stadioane de fotbal din Craiova şi Târgu Jiu

Autor: Bogdan Alecu

21.06.2018, 00:05 5474

♦ Avântul construcţiilor industriale, de la depozite la fabrici, dar şi noile stadioane de fotbal din Craiova şi Târgu-Jiu au propulsat compania de construcţii CON-A din Sibiu pe primul loc între constructorii români.

Compania de construcţii CON-A din Sibiu, controlată de an­treprenorul Mircea Bulboacă, a rulat în 2017 afaceri de aproape 550 mil. lei, în creştere cu 51% faţă de anul anterior, depăşind jucători locali precum Bog’Art, Construcţii Erbaşu sau Hidroconstrucţia, conform datelor din anuarul Cei mai mari jucători din economie, editat de ZF.

„Anul trecut a fost unul cu lucrări pentru noi, iar unele dintre acestea au fost contractate inclusiv în 2016. Noi ne concentrăm mult pe hale industriale. Am avut mari beneficiari precum Daimler la Sebeş, Bosch la Cluj, Pirelli sau Michelin. Acum lucrăm cu cei de la Ursus, Philip Morris, dm şi B. Braun la Timişoara“, a spus Mircea Bulboacă, antreprenorul care controlează compania de construcţii CON-A. Printre proiectele construite de CON-A se numără inclusiv stadionul Ion Oblemenco din Craiova, dar şi cel din Târgu-Jiu, construit în parteneriat.

Cel mai mare constructor de pe piaţa locală rămâne compania austriacă Strabag, cu aproape 623 de milioane de lei cifră de afaceri anul trecut.

Creşterea CON-A vine într-un moment dificil pentru piaţa locală a construcţiilor, care se confruntă de la an la an cu un deficit tot mai mare de muncitori, dar şi cu o scădere puternică a investiţiilor publice, în special în infrastructură. Cu toate că România are nevoie de sute şi mii de kilometri de autostradă spre exemplu, în 2016 nu a fost inaugurat niciun tronson nou, iar anul trecut numai 15 km au fost deschişi circulaţiei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9437
Diferență: 0,0506
Ieri:
Azi: 5.0679
Diferență: 1,1496
Ieri:
Azi: 5.6284
Diferență: -0,5934
Ieri:
Azi: 5.1569
Diferență: 0,4578
Ieri: