♦ La rândul lor, şi reţelele de bricolaj şi-au adaptat oferta şi au remarcat câteva produse care s-au dat ca pâinea caldă de când a început pandemia.
Termopane, pavele, mobilier de grădină, aparate de aer condiţionat, tapet, elemente de amenajări interioare. Au intrat toate pe radarul românilor în 2020, după ce, din martie, timpul petrecut acasă s-a dilatat până la maxime. S-a văzut în bilanţurile companiilor care produc aceste materiale de construcţii, s-a văzut şi în bilanţurile retailerilor de bricolaj. Cum s-a produs schimbarea la faţă a gospodăriilor din România sub impactul pandemiei?
„Dacă la începutul lunii aprilie vedeam scenarii negative şi aveam acelaşi sentiment de nesiguranţă ca toată lumea, după jumătatea anului 2020 am devenit optimişti, pentru că am simţit piaţa domestică într-o uşoară creştere faţă de 2019. În plus, am mizat şi pe zona de export, care a avut o pondere semnificativă pentru 2020“, spune Paul Chipriean, head of window solutions la Rehau România, subsidiara grupului elveţian cu acelaşi nume.