Business Construct

Schimbarea la faţă a gospodăriilor. Românii au investit în amenajarea caselor şi a curţilor mai mult ca niciodată. „Multe persoane care deţineau o proprietate la ţară, dar pe care nu o foloseau, au manifestat interes pentru a investi în scopul relocării“

Schimbarea la faţă a gospodăriilor. Românii au...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

03.12.2020, 17:30 176

♦ La rândul lor, şi reţelele de bricolaj şi-au adaptat oferta şi au remarcat câteva produse care s-au dat ca pâinea caldă de când a început pandemia.

Termopane, pavele, mobilier de grădină, aparate de aer condiţionat, tapet, elemente de ame­najări interioare. Au intrat toate pe ra­da­rul românilor în 2020, după ce, din martie, tim­pul petrecut acasă s-a dilatat până la ma­xime. S-a văzut în bilanţurile com­pa­niilor care pro­duc aceste materiale de cons­trucţii, s-a văzut şi în bilanţurile retailerilor de bricolaj. Cum s-a produs schimbarea la faţă a gospo­dă­riilor din România sub impactul pandemiei?

„Dacă la începutul lunii aprilie vedeam scenarii negative şi aveam acelaşi sentiment de nesiguranţă ca toată lumea, după jumă­ta­tea anului 2020 am devenit optimişti, pentru că am simţit piaţa domestică într-o uşoară creş­tere faţă de 2019. În plus, am mizat şi pe zo­na de export, care a avut o pondere semni­fi­ca­tivă pentru 2020“, spune Paul Chipriean, head of window solutions la Rehau R­o­mâ­nia, subsidiara grupului elveţian cu acelaşi nu­me.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO