Business Construct

Schimbarea hipermarketului a tras în jos vânzările AFI Palace Cotroceni

Schimbarea hipermarketului a tras în jos vânzările AFI...

Autor: Cristi Moga

19.08.2014, 00:05 2000
Vânzările magazinelor din cadrul mallului AFI Pa­la­ce Cotroceni din Bucureşti au scăzut în prima jumă­tate a acestui an cu 3,1%, până la 92,3 mil. euro, po­trivit Me­dia­fax, fiind afectate de procesul de tran­sfor­mare a fos­tului magazin Real într-un hipermarket Auchan, pro­ces de­rulat ca urmare a achiziţiei realizate de reţeaua fran­ceză.
 
Auchan a finalizat la începutul lunii aprilie procesul de redenumire a celor 20 de magazine Real cumpărate în Ro­mânia, ultima unitate remodelată fiind chiar cea din ca­dru­lui mallului AFI Palace Cotroceni, deţinut de grupul israe­lian AFI Europe.
 
„În general, a fost o creştere a vânzărilor, dar pe fondul transformării magazinului Real în Auchan vânzările hiper­marketului nu au ajuns deocamdată la nivelul din anul precedent. Ne aşteptăm ca vânzările hipermarketului să crească în următoarele luni pe măsură ce clienţii se vor obişnui cu schimbarea“, a declarat David Hay, CEO al AFI Europe România.
 
Odată cu preluarea Auchan, hipermarketul din cadrul mallului de la Cotroceni nu mai are program non-stop, ca în perioada Real, fiind închis între orele 1.00 şi 8.00.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO