Vânzările magazinelor din cadrul mallului AFI Palace Cotroceni din Bucureşti au scăzut în prima jumătate a acestui an cu 3,1%, până la 92,3 mil. euro, potrivit Mediafax, fiind afectate de procesul de transformare a fostului magazin Real într-un hipermarket Auchan, proces derulat ca urmare a achiziţiei realizate de reţeaua franceză.
Auchan a finalizat la începutul lunii aprilie procesul de redenumire a celor 20 de magazine Real cumpărate în România, ultima unitate remodelată fiind chiar cea din cadrului mallului AFI Palace Cotroceni, deţinut de grupul israelian AFI Europe.
„În general, a fost o creştere a vânzărilor, dar pe fondul transformării magazinului Real în Auchan vânzările hipermarketului nu au ajuns deocamdată la nivelul din anul precedent. Ne aşteptăm ca vânzările hipermarketului să crească în următoarele luni pe măsură ce clienţii se vor obişnui cu schimbarea“, a declarat David Hay, CEO al AFI Europe România.
Odată cu preluarea Auchan, hipermarketul din cadrul mallului de la Cotroceni nu mai are program non-stop, ca în perioada Real, fiind închis între orele 1.00 şi 8.00.