Business Construct

Şeful Hercesa: Clientul din 2007 cumpăra impulsiv. Acum vine de 1.000 de ori să vadă o locuinţă

Mauricio Mesa Gomez, directorul general al Hercesa: Avem contact direct cu clienţii şi simţim interes din partea lor

Mauricio Mesa Gomez, directorul general al Hercesa: Avem contact direct cu clienţii şi simţim interes din partea lor

Autor: Andreea Neferu

04.06.2015, 00:05 505
Mauricio Mesa Gomez, directorul general al subsidiarei locale a grupului spaniol de dezvoltare imobiliară Hercesa, care construieşte proiectul rezidenţial Vivenda din estul Capitalei, spune că profilul celor care achiziţionează lo­cuinţe s-a schimbat în ultimii ani, în contextul în care aceştia se uită cu atenţie la ceea ce urmează să cumpere. „Clientul e mai exigent acum şi analizează facilităţile pe care le primeşte atunci când face o achiziţie de locuinţă. Clien­tul din 2007 cumpăra repede şi impulsiv, acum se gândeşte mult înainte de a lua o decizie, vizitează de 1.000 de ori apartamentul sau casa pe care vrea să o ia, vine şi cu părinţii“, spune Gomez.
 
Hercesa va începe în septembrie construcţia a două noi blocuri în complexul rezidenţial Vivenda din estul Capitalei, pe terenul fostei fabrici de pâine Titan, în apropiere de bulevardul Basarabia, după ce până acum a construit deja trei blo­curi cu circa 440 de apartamente. Investiţia în noile blocuri, care vor avea 132 de apartamente cu 2, 3 şi res­pectiv 4 camere se ridi­că la circa 14 mil. euro, iar preţul acestora porneşte de la 55.400 de euro fără TVA, suma incluzând şi o boxă şi un loc de parcare.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO