Business Construct

Unde mai deschid magazine H&M, Zara şi New Yorker

Unde mai deschid magazine H&M, Zara şi New Yorker
25.08.2011, 00:00 861

Inditex, H&M şi New Yorker, trei dintre cei mai mari retaileri de îmbră­căminte de pe piaţa locală, vor mai deschide cel puţin 23 de magazine până la sfârşitul acestui an, atât în malluri existente, cât şi în proiecte în curs de finalizare.

Cu noile deschideri programate în următoarele luni Inditex va ajunge la 21 de magazine deschise în 2011, anul în care unul dintre cei mai mari competitori la nivel mondial, grupul suedez H&M a început să deschidă primele magazine.

"Până la finalul lunii octombrie vom mai deschide 15 magazine care se vor adăuga celor 57 deja existente", declara Mihai Cioltea, expansion manager al companiei spaniole Inditex.

În luna septembrie a acestui an, Inditex va deschide opt magazine, câte patru în centrele comerciale Lotus Oradea şi Galleria Arad, în timp ce în octombrie compania va deschide şapte magazine, respectiv unitatea Stradivarius de la parterul magazinului Unirea Shopping Center şi alte şase magazine în Constanţa în centrul comercial Maritimo.

Pe de altă parte, suedezii de la H&M care au deschis până acum şase magazine (cinci în Bucureşti şi unul în Braşov) vor mai deschide până la finalul acestui an alte patru, în Iulius Mall Timişoara şi Cluj, Sun Plaza Bucureşti şi Maritimo Constanţa, urmând a ajunge astfel la o reţea de zece unităţi.

Şi nemţii de la New Yorker, care deţin 18 magazine pe piaţa locală, vor accelera ritmul expansiunii în următoarele luni, urmând a deschide până la finalul acestui an patru magazine, faţă de unul singur în prima parte a lui 2011.

"Până la finalul acestui an vom deschide patru noi magazine, în Constanţa (Maritimo), Piteşti (Jupiter City), Botoşani (European Retail Park) şi Craiova (Electroputere Parc)", spune Bogdan Bozdog, directorul de expansiune pe România al New Yorker.

Unul dintre motivele pentru care aceştia continuă să investească este faptul că se aşteaptă ca piaţa locală să crească puternic în următorii ani, de la 1,9 mld. euro anul trecut la peste 4 mld. euro în 2020, potrivit estimărilor analiştilor de la Euromonitor.

"Mai avem mult de lucru în România, de aceea în următorii cinci ani vom continua să ne extindem. Vom deschide magazine atât în Bucureşti, cât şi în provincie. În provincie mergem în special în oraşele unde nu suntem, dar în oraşele puternice analizăm posibilitatea unei a doua locaţii", a mai spus reprezentantul New Yorker.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO