Business Construct

ZF Branduri româneşti, Constanţa. Radu Ruşen, directorul general al Şantierului Naval Constanţa: Folosim brandul să putem atrage angajaţi

Radu Ruşen, directorul general al Şantierului Naval Constanţa: Şantierul Naval Constanţa reprezintă un brand de tradiţie în Constanţa. Chiar dacă şantierul a fost privatizat, nu s-a pus problema ca numele societăţii să se schimbe.

Radu Ruşen, directorul general al Şantierului Naval Constanţa: Şantierul Naval Constanţa reprezintă un brand de tradiţie în Constanţa. Chiar dacă şantierul a fost privatizat, nu s-a pus problema ca numele societăţii să se schimbe.

Autor: Georgiana Mihalache

04.10.2018, 20:10 422

Judeţul Constanţa se află pe locul opt în topul naţional ca nivel al cifrei de afaceri înregistrate de companii, cu 44,4 miliarde de lei în 2017.

Şantierul Naval Constanţa (SNC), companie care se ocupă cu reparaţia şi construcţia de nave, a dezvoltat brandul societăţii în rândul partenerilor şi clienţilor, însă şi comunicarea cu potenţialii angajaţi este importantă, mai ales în contextul lipsei de personal din piaţă, susţine Radu Ruşen, directorul general al SNC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO