Business Construct

ZF Live. Răzvan Ionescu, director de marketing la dezvoltatorul Impact Bucureşti: Anul 2019 va fi un an mai bun decât 2018. În martie am încheiat 80 de contracte de prevânzare pentru apartamente

Răzvan Ionescu, director de marketing la dezvoltatorul de locuinţe Impact:

Dacă Greenfield a fost un concept pentru zona de venituri medii, Luxuria se duce în zona de premium, cu finisaje de altă natură, cu holuri mari, lobby-uri, zone comune, parcări subterane. Este o zonă nouă pentru noi

Răzvan Ionescu, director de marketing la dezvoltatorul de locuinţe Impact: Dacă Greenfield a fost un concept pentru zona de venituri medii, Luxuria se duce în zona de premium, cu finisaje de altă natură, cu holuri mari, lobby-uri, zone comune, parcări subterane. Este o zonă nouă pentru noi

Autor: Mircea Nica

04.04.2019, 09:15 712

 

 

În luna martie, Impact a avut vânzări încheiate cu contracte de prevânzare pentru 60-80 de apartamente în cartierul rezidenţial Greenfield.

Dezvoltatorul imbiliar Impact are în prezent nouă blocuri împărţite în trei faze de dezvoltare, iar în cadrul primei faze sunt incluse 232 de apartamente, din care 115 au fost vândute prin contracte de prevânzare cu aproape un an înainte de finalizarea construcţiilor, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Răzvan Ionescu, director de marketing la dezvoltatorul de locuinţe Impact.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO