Business Hi-Tech

15% dintre români cumpără un produs după ce au văzut o reclamă online

24.08.2010, 23:48 191

15% dintre utilizatorii români de internet cumpără un produsdupă vizionarea unei reclame online, se arată într-un studiu despreimpactul publicităţii online şi atitudinea utilizatorilor deinternet faţă de aceasta, realizat de IAB România, asociaţiaindustriei de publicitate online, şi de compania de cercetareonline eResearch. Trei sferturi dintre ei completează cu ajutorulinternetului informaţiile despre branduri, produse sau serviciiprimite din alte medii şi au o intenţie mi mare de a achiziţionaprodusul, se arată în studiu. "Probabilitatea de a cumpăra unprodus după ce s-au informat suplimentar prin intermediulinternetului creşte pentru cei care au căutat ce spun bloggeriidespre produs (45,4%) şi în cazul celor care au căutat pe forumurisau reţele sociale mai multe informaţii despre produs (44,2%)", semai arată în studiul IAB România. Studiul s-a derulat pe 52 desite-uri, pe un eşantion de 10.647 persoane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO