Business Hi-Tech

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România: Programul de repoziţionare a businessului va mai dura doi ani, dar de acum înainte nu va mai avea impact asupra numărului de angajaţi. „Planul e în acord cu obiectivele grupului, dar se derulează în mod accelerat, pentru că ne obligă condiţiile din piaţă“

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România: „Componenta transformării care are impact asupra oamenilor va fi încheiată până la sfârşitul lunii august. Deci, la începutul lunii septembrie, noua organizaţie va fi înfiinţată şi va executa noua strategie. Deci, veţi vedea toate evoluţiile în următoarele două luni.“

Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România: „Componenta transformării care are impact asupra oamenilor va fi încheiată până la sfârşitul lunii august. Deci, la începutul lunii septembrie, noua organizaţie va fi înfiinţată şi va executa noua strategie. Deci, veţi vedea toate evoluţiile în următoarele două luni.“

Autor: Adrian Seceleanu

24.06.2022, 00:07 294

La un an de la preluarea mandatului de CEO al Vodafone România, unul dintre cei mai mari furnizori locali de comunicaţii fixe şi mobile, cu afaceri anuale de un miliard de euro, grecul Achilleas Kanaris a început să ia primele decizii după ce a analizat businessul şi condiţiile de piaţă. Ceea ce se întâmplă acum la Vodafone este doar începutul aplicării unui plan pe o perioadă de câţiva ani care are ca obiectiv să ducă operatorul către noi segmente de piaţă care să păstreze veniturile şi profitabilitatea în creştere, a spus şeful Vodafone România, într-un interviu telefonic cu ZF. Regăsiţi în cele ce urmează discuţia integrală cu ZF.

 

ZF: În primul rând, ce se întâmplă la Vodafone şi de ce, care este motivaţia de a lansa această operaţiune?

Achilleas Kanaris: Voi începe de la raţiunea strategică a ceea ce facem. Deci, practic, executăm un plan strategic care este în conformitate cu strategia generală a întregului grup, dar aş spune într-o manieră accelerată. Iar varianta simplă a planului este că vrem cu adevărat să ne îndepărtăm de businessul tradiţional de a oferi conectivitate (acces la internet) şi de a merge spre noi surse de creştere, care sunt toate legate de servicii care nu sunt de conectivitate. Facem acest lucru pentru că în România piaţa de bază a serviciilor de conectivitate este saturată şi devine din ce în ce mai mult una în care acest produs este unul obişnuit, disponibil pe scară largă, unde preţul devine principalul factor diferenţiator (commoditized - în engleză, în original) şi, prin urmare, pentru ca businessul nostru să continue să crească, trebuie să atacăm noi surse de creştere, pe pieţele adiacente. Deci asta este raţiunea a ceea ce facem, şi strategia noastră este în conformitate cu strategia generală a grupului Vodafone. În România accelerăm această strategie pentru că şi evoluţiile de pe piaţa de servicii de conectivitate au fost într-un ritm mai accelerat faţă de ce se întâmplă în Europa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO