Business Hi-Tech

Adrian Herdan, fondator şi CEO, Devhd: De la înfiinţarea companiei în 2016 şi până în prezent am livrat peste 100 de proiecte pentru clienţi prin platforma ServiceNow

Adrian Herdan, fondator şi CEO, Devhd: Anul acesta am avut o creştere atât a businessului cât şi a echipei. Am recrutat noi specialişti în ServiceNow, dar şi colegi pentru echipele de marketing şi vânzări.

Adrian Herdan, fondator şi CEO, Devhd: Anul acesta am avut o creştere atât a businessului cât şi a echipei. Am recrutat noi specialişti în ServiceNow, dar şi colegi pentru echipele de marketing şi vânzări.

Autor: Ioana Nita

04.01.2023, 16:15 520

Compania estimează că va încheia anul acesta cu afaceri de circa un milion de euro ♦ În 2022, Devhd s-a extins în Germania, unde a recrutat un consultat de vânzări.

Compania locală Devhd, specializată în furnizarea de consultanţă şi servicii de transformare digitală prin intermediul platformei americane ServiceNow, a realizat în cei şase ani de existenţă pe piaţă peste 100 de proiecte IT pentru clienţi enterprise, precum şi 20 de aplicaţii personalizate pentru firme mari, inclusiv pentru jucători listaţi la bursa de la New York. Majoritatea clienţilor activează în domeniul auto şi software, Devhd activând în principal pe pieţele din România şi Germania. Pentru anul viitor, compania vrea să dezvolte businessul cu precădere în ţările din zona DACH – Germania, Austria şi Elveţia.

„Anul acesta ne-am extins şi în Germania, unde am recrutat deja un consultant de vânzări. Dorim să devenim mai vizibili pe piaţa DACH în rolul de consultanţi experţi în ServiceNow, iar serviciile noastre să fie mai accesibile companiilor care îşi desfăşoară activitatea acolo“, a declarat pentru ZF Adrian Herdan, fondator şi CEO al Devhd. El a pus bazele companiei în 2016 împreună cu Florin Danis după ce a participat la o conferinţă a americanilor de la ServiceNow în Las Vegas.

„Experienţa mea profesională în dezvoltarea de software a început în 2010, când am preluat diferite roluri în proiecte de IT Service Management pentru companii Fortune 500. Prima interacţiune cu ServiceNow a fost în 2014 când am participat la câteva sesiuni de training pe platformă şi am acceptat să conduc o echipă de dezvoltare ServiceNow pentru un client american din domeniul de bioengineering. În 2016 am participat la conferinţa ServiceNow Knowledge în Las Vegas şi în acel moment mi-a fost clar că trebuie să pun bazele unei companii, ceea ce am şi făcut două luni mai târziu, împreună cu Florin Danis, colegul şi cofondatorul Devhd“, a povestit Adrian Herdan, adăugând că împreună cu Florin Danis a lucrat la primele proiecte de implementare de ServiceNow. „Împreună cu Florin, însumam o experienţă de peste 25 ani în proiecte de IT service management, analiză de business, arhitectură software, management de proiecte/programe şi dezvoltare de software.“

Practic, Devhd este o companie situată la intersecţia dintre consultanţă şi dezvoltare software, oferind consultanţă ​şi​ servicii de transformare digitală prin intermediul platformei ServiceNow pentru clienţi enterprise. Mai exact, Devhd oferă consultanţă strategică, implementare ​ş​i suport/mentenanţă pentru ​aplicaţii​, în mai multe arii:  fluxuri IT (IT Service Management - ITSM, Strategic Portfolio Management - SPM, IT Operations Management -ITOM, IT Asset Management - ITAM),  ​​experienţe​/fluxuri pentru ​angajaţi​ (HR Service Delivery, Service Portal), experienţe​/ fluxuri pentru ​clienţi​ (Customer Service Management), dezvoltare de ​aplicaţii​ ​şi​ automatizări/ integrări de software.

„Clienţii pot apela la Devhd atât pentru achiziţionarea soluţiilor ServiceNow, cât şi pentru implementarea lor, iar Devhd poate construi totodată şi soluţii personalizate. În acest caz, ServiceNow oferă mediul de dezvoltare în care echipa Devhd ​construieşte​ ​aplicaţiile​/ ​soluţiile​ software, clienţii având acces la experienţa întregii echipe pentru proiectele lor. În prezent lucrăm şi la dezvoltarea unei soluţii pentru audit pentru automatizarea controalelor de tip SOX pentru magazinul online ServiceNow care urmează să fie lansată în al doilea trimestru al anului viitor”, a explicat Adrian Herdan, adăugând că una dintre cele mai mari realizări in 2022 a fost avansarea la nivelul de Partener Premier ServiceNow.

„Acum putem să vindem aplica​ţ​ii​ ş​i prin magazinul specializat online ServiceNow Store. În acest moment suntem <<sales, technology, şi services partners>> pentru ServiceNow, ceea ce presupune că avem o arie mai largă de aplicabilitate şi acţiune pentru clienţii care doresc să dezvoltăm soluţii ServiceNow pentru ei şi, în consecinţă, o capacitate mai mare de creştere a propriului business Devhd..”

Cum se desfăşoară mai exact interacţiunea cu clienţii şi colaborarea cu ServiceNow? „În general, procesul este destul de simplu: după o consultare iniţială cu echipa clientului aflăm care sunt nevoile şi obiectivele acestuia, gândim o soluţie optimă pentru acesta şi propunem în cadrul ofertei servicii de consultanţă strategică, implementare, mentenanţă şi managed services, în ​funcţie​ de natura fiecărui proiect. Licenţele se pot achiziţiona direct de la noi ori de la ServiceNow, clientul plătind licenţele şi implementarea proiectului/ serviciile atunci cand sunt livrate în întregime,​ sau lunar în funcţie de efortul depus​”, a punctat el.

Anul acesta, Devhd estimează că va încheia cu afaceri de circa un milion de euro, în creştere cu circa 40% faţă de 2021.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO