Business Hi-Tech

Adrian Voicu, head of IT production, Raiffeisen Bank: Investiţiile vor creşte în zona de reorientare profesională sau de dezvoltare şi pregătire a angajaţilor pentru folosirea noilor tehnologii

ZF High-Tech Innovation Summit 2019

Adrian Voicu, head of IT production, Raiffeisen Bank: Investiţiile vor creşte în zona de reorientare profesională sau de dezvoltare şi pregătire a angajaţilor pentru folosirea noilor tehnologii

Autor: Alex Ciutacu

28.10.2019, 11:19 445

Piaţa muncii din România trebuie să se adapteze, iar actorii din mediul economic investesc din ce în ce mai mult în pregătirea angajaţilor sau în reorientarea profesională a acestora, apreciază Adrian Voicu, head of IT production, Raiffeisen Bank, în cadrul evenimentului ZF High-Tech Innovation Summit 2019.

„Investiţiile în zona de reorientare profesională sau dezvoltare şi pregătire a angajaţilor pentru folosirea noilor tehnologii o să crească. În viitor va fi la fel de important pentru o companie să poată creşte şi să poată învăţa, la fel cum este importantă eficienţa economică. Asta le va permite businessurilor să se adapteze mai rapid la schimbările care apar”, spune Adrian Voicu, Raiffeisen Bank, în cadrul conferinţei.

Acesta apreciază că în toate industriile, inclusiv în cea bancară, procesele de business sunt optimizate, miar companiile caută noi moduri şi canale de a ajunge la clienţi.

„Procesele de business sunt modificate, optimizate, companiile caută noi moduri de a ajunge la clienţi, folosesc din ce în ce mai mult canale digitale pentru a ajunge la clienţi, ceea ce face ca tehnologia să fie un factor important în orice business”, adaugă Voicu.

Plecând de la aşteptările clienţilor pentru produse şi servicii bancare, companiile trebuie să ofere mai multe calităţi în activitatea lor, precum personalizare şi transparenţă.

„Clienţii vor ca un produs să fie uşor de folosit, pentru că nimeni nu vrea un manual de 100 de pagini pentru o aplicaţie. Mai mult, trebuie să aibă o calitate extraordinară, să aibă design, să ofere cea mai bună valoare. În acelaşi timp, experienţa trebuie să fie una personalizată, iar costurile şi condiţiile de utilizare trebuie să fie transparente”, atrage atenţia Adrian Voicu.

 
 
AFACERI DE LA ZERO