Compania locală 2Performant Network (fosta 2Parale), care operează platforma de marketing afiliat 2performant.com şi agenţia de performance marketing Edge, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 10,9 mil. lei, în creştere cu 40% faţă de anul anterior.
2Performant.com a generat peste 780.000 de vânzări în 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din reţea, în valoare de 39,4 milioane de euro (inclusiv TVA). Numărul total de vizitatori ai magazinelor online care au făcut o achiziţie sau o altă acţiune urmărită de retailer (conversii) a depăşit 840.000, în creştere cu peste 50% faţă de 2015. „Creşterea se datorează investiţiilor de peste 300.000 de euro pe care le-am făcut în ultimii 2 ani atât în dezvoltarea tehnologiei proprii, cât şi în serviciile oferite clienţilor. Acestea ne-au ajutat să profităm de creşterea generală a pieţei şi au dus la îmbunătăţirea calităţii portofoliului de clienţi şi afiliaţi. Efortul depus în ultimii ani de echipa noastră se vede în creşterea rezultatelor obţinute de partenerii 2Performant şi ne aşteptăm ca această tendinţă să continue în următorii ani“, a declarat Dorin Boerescu, CEO al companiei.