Business Hi-Tech

Afacerile grupului Floria au crescut cu 70% în 2017, la 17 milioane de lei. Businessul online a generat peste 30% din venituri

 Marina Popescu, director general Floria.ro: “Clienţii Floria.ro plătesc acelaşi preţ pe buchet şi de 8 martie, când preţurile explodează, şi de Crăciun sau într-o zi obişnuită.Iar clienţii fideli au inclusiv reduceri, ce pot atinge 20%, prin sistemul de fidelizare pe care l-am implementat anul trecut”

Marina Popescu, director general Floria.ro: “Clienţii Floria.ro plătesc acelaşi preţ pe buchet şi de 8 martie, când preţurile explodează, şi de Crăciun sau într-o zi obişnuită.Iar clienţii fideli au inclusiv reduceri, ce pot atinge 20%, prin sistemul de fidelizare pe care l-am implementat anul trecut”

Autor: Ioana Nita

01.03.2018, 00:07 1382

♦ Businessul online Floria.ro a înregistrat un avans de 20% în 2017, până la 5,6 milioane de lei, motorul creşterii fiind în principal optimizarea canalelor de marketing.

Grupul Floria, specializat în distribuţia şi comercializarea de flori şi aranjamente flo­rale, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 17 mil. lei, cu 70% mai mare comparativ cu 2016, creşterea fiind generată atât de avansul businessului online – Floria.ro, cât şi al celui offline – reţeaua proprie de florării şi depozitul en-gros care are şi componentă de online prin intermediul unei platforme online dedicate B2B.

Peste 30% din afacerile grupului Floria înregistrate anul trecut au fost generate de magazinul online Floria.ro, administrat de compania Floria Network SRL.  Aceasta a obţinut anul trecut venituri de 5,6 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de 2016, avansul fiind rezultatul investiţiilor în marketing pentru atragerea de clienţi noi şi fidelizarea celor existenţi. Astfel, florăria online a reuşit să obţină cu 20% mai multe comenzi în 2017 comparativ cu anul precedent. „20% este creşterea constantă pe care o targetăm de la an la an, care să permită dezvoltarea sănătoasă a afacerii. Floria.ro este deja un business matur, de câţiva ani este lider de piaţă, iar obiectivul este creşterea intensivă, strategică, prin consolidarea brandului şi a poziţiei pe piaţă. Motorul dinamicii pozitive din 2017 a fost creşterea numărului de comenzi prin optimizarea fiecărui canal de marketing care aduce clienţi, direct sau indirect, precum şi fidelizarea clienţilor”, a declarat pentru ZF Marina Popescu, director general al Floria.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO