Business Hi-Tech

Afacerile librăriei online Libris.ro au depăşit 31 milioane lei în 2017, plus 14%

Pe lângă investiţiile în infrastructură şi extinderea portofoliului, Libris.ro va investi anul acesta şi într-o campanie amplă de încurajare a lecturii – „#RespectYourself Oferă-ţi timp pentru lectură”, bugetul alocat fiind de 100.000 euro.

Pe lângă investiţiile în infrastructură şi extinderea portofoliului, Libris.ro va investi anul acesta şi într-o campanie amplă de încurajare a lecturii – „#RespectYourself Oferă-ţi timp pentru lectură”, bugetul alocat fiind de 100.000 euro.

Autor: Ioana Nita

20.02.2018, 00:06 277

Retailerul local Libris.ro, specializat în comercializarea online de cărţi, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 31,2 mi­lioane de lei, cu 14% mai mare faţă de 2016, cea mai mare creştere a vânzărilor fiind înregistrată pentru categoria de jocuri.

Printre cele mai vândute produse se numără de asemenea cărţile din categoriile beletristică, dezvoltare personală şi cele pentru copii. În total, Libris.ro reuneşte peste 120.000 de titluri de carte, alături de jocuri pentru copii, board games, muzică, filme şi cadouri.

 „Remarcăm pe 2017 o creştere pe domeniul dezvoltare personală, prin publicarea în 2017 a cărţii «De vorbă cu mine însumi» - Prentice Mulford, dar şi a domeniului artă, arhitectură şi design, prin apariţia «Atlasului frumuseţii: Femeile lumii în 500 de portrete» - Mihaela Noroc. (…) Dincolo de partea de carte, interesantă a fost creşterea cu 92% în categoria jocuri, pe care am introdus-o la începutul anului trecut, dar care a fost apreciată în special în combinaţie cu cărţile pentru copii”, a declarat Laura Ţeposu, directorul de dezvoltare şi fondatorul Libris.ro. Compania, înfiinţată în urmă cu 9 ani, a avut în 2016 afaceri de 27 mil. lei, 90% fiind generate de vânzările online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO