Business Hi-Tech

Afacerile Orange în România s-au redus cu 3% în 2020, la 1,076 miliarde euro, în timp ce numărul de clienţi s-a majorat cu 1%, la 10,72 milioane. CEO Liudmila Climoc: ”Anul 2020 a dovedit valoarea infrastructurii telecom şi rolul său în susţinerea economiei digitale în România”

Afacerile Orange în România s-au redus cu 3% în 2020,...

Autor: Roxana Rosu

18.02.2021, 12:25 166

Orange România a încheiat 2020 cu afaceri de 1,076 miliarde euro, în scădere cu 3% faţă de nivelul din 2019, în timp ce numărul de clienţi s-a majorat cu 1%, la 10,72 milioane.

Pentru 2019, compania anunţase venituri totale (din vânzarea de servicii, telefoane, accesorii) de 1,112 mld. euro, în scădere cu 1,2% faţă de 2018.

În ultimul trimestru din 2020, operatorul telecom a înregistrat o creştere de 1,4% a afacerilor, la 304 milioane euro, evoluţie determinată de majorarea vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital.

Serviciile fixe în bandă largă aveau în decembrie 403.000 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

“Anul 2020 a dovedit valoarea infrastructurii telecom şi rolul său în susţinerea economiei digitale în România. La Orange, am demonstrat încă o dată robusteţea şi capacitatea de inovare a reţelei, chiar şi în cele mai solicitante condiţii. În acelaşi timp, atingerea unui nivel de acoperire 4G a 99,2% din populaţie ne aduce mai aproape de scopul nostru social de reducere a decalajului digital, prin acces la o reţea de calitate, care conectează români din toate zonele”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO