Business Hi-Tech

Afacerile Stefanini România au depăşit 20 de milioane de euro în 2014

Andreea Stănescu: Ajunge să fie preferat suportul din Europa şi în special cel din Europa de Est

Andreea Stănescu: Ajunge să fie preferat suportul din Europa şi în special cel din Europa de Est

Autor: Ioana Nita

31.03.2015, 00:06 353
Stefanini România, subsidiara locală a companiei braziliene specializată în furnizarea de servicii de suport IT, a înregistrat anul trecut afaceri în creştere cu circa 25% faţă de 2013, când veniturile s-au situat la peste 17 milioane euro, potrivit datelor de pe siteul Ministerului de Finanţe.
 
„Anul trecut am crescut cifra de afaceri cu circa 25% în Europa, România fiind princi­palul pilon care a urmat această creştere. Avansul cifrei de afaceri a venit pe fondul creşterii tuturor serviciilor pe care noi le oferim, respectiv pe IT service desk, suportul de «field» (la locaţiile clienţilor în Europa) şi dezvoltare de software“, a declarat pentru ZF Andreea Stănescu, şefa operaţiunilor de servicii din cadrul Stefanini pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
 
Subsidiara locală a Stefanini a adăugat anul trecut în portofoliu un nou serviciu -  suportul de infrastructură, care reprezintă trecerea de la nivelul 1 şi 2 de suport - service desk şi field, la nivelul 3. Astfel, compania oferă şi pe plan local gama completă de servicii de suport IT.
 
„În mod tipic se externalizează nivelul 1 de suport, respectiv primul contact cu departa­mentul de IT. Iar cu acest suport de infrastruc­tură se închide practic bucla - se oferă suport pe toate nivelurile“, a explicat Stănescu, adău­gând că serviciile de suport de infrastructură necesită abilităţi tehnice mai avansate şi implicit şi responsabilitatea este mai mare.
 
„Tot ce înseamnă IT-ul clientului este în responsabilitatea noastră“.
 
Activitatea Stefanini este împărţită în divizia de suport IT şi divizia de dezvoltare software, care se axează în principal pe aplicaţii mobile pentru clienţi străini. Divizia de suport IT este însă cea care generează peste 50% din afacerile companiei şi în cadrul căreia lucrează cei mai mulţi angajaţi. În 2014, Stefanini România a câştigat în total circa 16 clienţi noi, împărţiţi în mod egal între cele două divizii. Majoritatea clienţilor noi activează în industria chimică şi în turism, existând în piaţa de profil o tendinţă de migrare a clienţilor din India în Europa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO