Business Hi-Tech

Agenţia de marketing Data Revolt: ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor şi schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată

Bogdan Zaharia (stg.) şi Cosmin Nastasă, cofondatori Data Revolt

Bogdan Zaharia (stg.) şi Cosmin Nastasă, cofondatori Data Revolt

Autor: Adrian Seceleanu

07.08.2021, 11:00 406

Agenţia de marketing Data Revolt, înfiinţată în anul 2018, cu un portofoliu de peste 70 de clienţi în România şi pe mai multe pieţe internaţionale, a avut afaceri de aproape 3 mil. euro în 2020, o creştere de patru ori faţă de anul precedent.

“Data Revolt a reuşit în primii trei ani de activitate să construiască şi consolideze o echipă de 45 de angajaţi. Şase dintre aceştia sunt specializaţi pe Analytics şi reprezintă unul dintre cele mai mari departamente din România, în timp ce alţi 17 sunt specializaţi în performance marketing şi programmatic. Totodată, agenţia are departament de SEO, echipe dedicate pentru development în martech, design, UX şi UI, marketing automation, dar şi e-commerce”, conform companiei.

„Retrospectiv, putem spune că viziunea care ne-a format, cea de a aduce datele în slujba marketingului, ne-a creat şi oportunitatea unei noi poziţionări. Se spune că pentru un start-up primul an este critic, iar al doilea, dacă îl depăşeşti cu bine, te include într-un grup restrâns de companii care au găsit soluţiile de creştere şi dezvoltare sustenabilă. Intrăm acum în cel de-al patrulea an de activitate şi ne concentrăm pe schimbările masive ale modului în care se face marketingul online astăzi, încercând să oferim liderilor din marketing soluţii care să răspundă provocărilor din business”, a declarat Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.

„Acum ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor şi schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată. În curând, tot mai multe business-uri vor prioritiza deciziile bazate pe date, vor trece spre modul de lucru bazat pe analiză, iar automatizarea şi măsurarea vor fi unelte de bază pentru a naviga în pieţele actuale. În acest context, noi consolidăm agenţia, echipa şi procesele potrivite pentru business-urile care vor să facă paşi spre maturitatea digitală”, a declarat Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.
Data  Revolt  a  derulat  în  aceşti trei ani de activitate proiecte în peste 20 de ţări din Europa, inclusiv România, pentru unii dintre cei mai mari jucători din piaţă. Domeniile în care agenţia derulează proiecte sunt telecom (Orange), fintech (Orange Money), retail (Ecco Shoes), auto (Autoeco), imobiliare, pharma (Secom), fashion (Murmur), beauty (L’oreal), e-commerce (The Home) şi B2B (Metro Cash & Carry).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO