Agenţia de marketing digital Canopy a investit peste 120.000 euro într-o divizie dedicată serviciilor de automatizare prin tehnologia Robotic Process Automation (RPA), devenind partener UiPath, divizie pe care a decis să o separe sub un nou brand numit Aggranda. În prezent, cele două branduri Canopy şi Aggranda sunt administrate de Meraki Solutions SRL, companie deţinută integral de Cristian Ignat cu afaceri de aproape 1,5 milioane lei în 2017.
„Vom recupera investiţia cel mai probabil anul viitor. Anul acesta vom investi mult în educaţia pieţei. Există foarte puţini dezvoltatori de RPA în acest moment deoarece piaţa a avut o creştere extrem de rapidă, în condiţiile în care UiPath a crescut într-un singur an de la o evaluare de 1 miliard de dolari la 3 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este să atingem o cifră de afaceri de 1 milion de dolari în primul an, mizând şi pe proiecte externe, nu doar din România. Provocarea nu sunt clienţii, ci resursele umane, aproape inexistente comparativ cu cererea pe piaţă în acest moment“, a declarat pentru ZF Cristian Ignat, managerul Canopy şi cofondator al Aggranda.