Business Hi-Tech

Agenţia de marketing digital Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda şi ţinteşte venituri de 1 mil. dolari în primul an de funcţionare

Agenţia de marketing digital Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda şi ţinteşte venituri de 1 mil. dolari în primul an de funcţionare

Cristian Ignat, managerul Canopy şi cofondator al Aggranda

Autor: Ioana Nita

24.01.2019, 00:05 359

Aggranda a dezvoltat deja 5 roboţi pentru branduri precum lanţul de cofetării Ana Pan şi compania de servicii de contabilitate Safeco şi estimează că va ajunge la 20 de roboţi creaţi până la finalul anului.

Agenţia de marketing digital Canopy a investit peste 120.000 euro într-o divizie de­dicată serviciilor de auto­matizare prin tehno­logia Ro­botic Process Automation (RPA), devenind partener UiPath, divizie pe care a decis să o separe sub un nou brand numit Aggranda. În prezent, cele două bran­duri Canopy şi Ag­gran­da sunt adminis­trate de Meraki Solutions SRL, com­panie de­ţinută integral de Cristian Ignat cu afa­ceri de aproape 1,5 milioane lei în 2017.

„Vom recupera investiţia cel mai probabil anul viitor. Anul acesta vom investi mult în educaţia pieţei. Există foarte puţini dezvol­tatori de RPA în acest moment deoarece piaţa a avut o creştere extrem de rapidă, în condiţiile în care UiPath a crescut într-un singur an de la o evaluare de 1 miliard de dolari la 3 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este să atingem o cifră de afaceri de 1 milion de dolari în primul an, mizând şi pe proiecte externe, nu doar din România. Provocarea nu sunt clienţii, ci resur­sele umane, aproape inexis­tente com­parativ cu cererea pe piaţă în acest moment“, a de­cla­rat pentru ZF Cristian Ignat, managerul Canopy şi cofon­da­tor al Aggranda.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO