Business Hi-Tech

Agenţia de marketing online adLemonade mizează pe venituri cu 50% mai mari anul acesta

Ana­be­la Luca, fonda­toa­rea adLemo­nade

Ana­be­la Luca, fonda­toa­rea adLemo­nade

Autor: Ioana Nita

05.11.2018, 00:04 911

Anul trecut, adLemonade a gestionat bugete de 4 mil. euro pentru clienţi locali şi străini.

adLemonade, agenţia de marke­ting online înfiinţată de Anabela Luca în 2012 la Sibiu, estimează că va încheia anul acesta cu venituri mai mari cu 50% faţă de 2017, când afacerile s-au situat la un milion de lei. Estimarea de creştere se bazează pe consolidarea şi extinderea parteneriatelor existente, precum şi pe deschiderea unor noi puncta de lucru.

„În primul semestru din 2018, veni­tu­rile au crescut cu 35% faţă de aceeaşi pe­rioa­dă din 2017, însă esti­măm ca până la fina­lul anu­lui creş­te­rea să fie de 50% com­parativ cu anul trecut. Creş­te­rea se da­to­rează unor noi clienţi proas­păt adă­u­gaţi în por­to­fo­liu din zona IT şi e-com­merce“, a declarat pentru ZF Ana­be­la Luca, fonda­toa­rea adLemo­nade. Ea a adăugat că ma­jorarea afa­cerilor vine şi ca urmare a des­chi­derii unor noi punc­te de lucru, precum cel din Cluj-Napoca, inaugurat în luna august. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO