Business Hi-Tech

Agenţia digitală OmniPerform şi-a majorat afacerile cu 75% în 2018, ajungând la 0,6 mil. euro

Adrian Enache, fondatorul OmniPerform

Adrian Enache, fondatorul OmniPerform

Autor: Ioana Nita

18.01.2019, 00:00 165

OmniPerform, agenţia digitală care foloseşte tehnologii precum inteligenţa artificială şi neuromarketingul, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 600.000 euro, cu 75% mai mare faţă de 2017, creşterea fiind generată de implementările de tip omnichannel. 

„Dacă în 2017 raportam o cifră de afaceri de 350.000 de euro, iată că anul acesta reuşim să avem o creştere accelerată, cu aproape 75%. Activăm într-un domeniu cu o expansiune extrem de rapidă în ultimii ani, această performanţă fiind posibilă datorită faptului că ne-am concentrat pe strategii şi implementări de tip omnichannel, cu o tehnologie revoluţionară pentru industria noastră“, a declarat Adrian Enache, fondatorul OmniPerform. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO