Business Hi-Tech

Agenţia de email marketing White Image îşi completează portofoliul de servicii. Andrei Georgescu, co-fondator şi managing director al agenţiei: „Am creat un serviciu de CRM de bază ce acoperă majoritatea nevoilor actuale şi care oferă posibilitatea de personalizare”

Andrei Georgescu, co-fondator şi managing director al agenţiei de email marketing White Image.

Andrei Georgescu, co-fondator şi managing director al agenţiei de email marketing White Image.

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.08.2022, 17:28 71

Agenţia de email marketing White Image, înfiinţată în 2003, îşi completează serviciile şi anunţă lansarea unor soluţii de Customer Relationship Management (CRM) pentru companii mici şi mjlocii (IMM-uri), cu peste 50 de angajaţi sau care au echipe mari de vânzări şi suport, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Astfel, soluţiile de CRM ale White Image îşi propun să ajute angajaţii să planifice mai bine interacţiunea cu un client, să gestioneze mai eficient istoricul comunicării cu acesta, crescând în acelaşi timp productivitatea.

„Oferim de mult timp soluţii de CRM personalizate pentru o serie de clienţi corporate şi astfel am considerat că este o oportunitate să transpunem experienţa dobândită până în prezent în crearea unui serviciu de CRM de bază, care acoperă majoritatea nevoilor actuale şi care oferă mai departe posibilitatea de personalizare acolo unde este nevoie”, a spus Andrei Georgescu, co-fondator şi managing director al agenţiei de email marketing White Image.

De asemenea, managerii pot optimiza mai eficient canalele de vânzare şi pot înţelege care canal de generare de leaduri funcţionează mai bine, pot monitoriza activitatea de vânzări a fiecărui agent, dar şi a clienţilor, facilitând comunicarea şi accesul părţilor implicate la un istoric al comunicării şi al produselor deţinute de fiecare client, astfel încât să fie mai uşor de identificat şi de rezolvat eventuale probleme, potrivit reprezentanţilor White Image.

„Sistemul permite setarea de remindere pentru acţiuni si trimite notificări zilnice în legătură cu operaţiunile ce trebuie efectuate. De exemplu, sistemul permite automatizarea comunicării cu clienţii care nu răspund sau facilitează setarea unui proces automat de lead nurturing.”

De asemenea, sistemul poate trimite notificări cu acţiunile care trebuie făcute într-o zi pentru un client sau pentru potenţiali clienţi, au mai transmis reprezentanţii agenţiei de email marketing.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO