Digital Cable Systems (DCS), unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de cablu TV, internet şi telefonie fixă de pe piaţa locală - care acţionează sub brandul AKTA -, a achiziţionat în ultimele luni trei reţele mai mici de cablu TV, care aveau un număr cumulat de aproape 10.000 de abonaţi, potrivit informaţiilor obţinute de ZF de pe piaţa de comunicaţii.
AKTA ar fi cumpărat reţelele de cablu Cărăşana din Caraş-Severin care avea circa 5.000 de abonaţi, Dobrotel din Mangalia cu aproximativ 3.000 de abonaţi şi DC Fiber din Siret, judeţul Suceava, cu aproximativ 1.300 de abonaţi, conform datelor obţinute de ZF.
Contactat de ZF, Dinu Malacopol, directorul general al AKTA, nu a confirmat punctual informaţiile, precizând doar că operatorul pe care îl conduce a făcut o serie de achiziţii şi are în plan şi altele. „Au fost câteva achiziţii mici şi altele sunt în curs, conform strategiei de dezvoltare atât organică, cât şi prin achiziţii. Este clar o perioadă de consolidare din cauza creşterii costurilor (taxe, energie, programe etc.) şi a nevoii de investiţii accelerate“, a declarat Malacopol.
DCS a înregistrat anul trecut afaceri de 42 mil. euro şi un profit operaţional (EBITDA) de peste 10 mil. euro.