Business Hi-Tech

AKTA ia un credit de 10 mil. euro de la BERD. Malacopol: Banii sunt exclusiv pentru dezvoltare

Dinu Malacopol, CEO şi acţionar minoritar ai AKTA

Negocierile pentru extinderea creditului au început în urmă cu câteva luni şi practic fac parte din strategia pe care am avut-o tot timpul. Nu ne-am schimbat strategia, indiferent de ce s-a întâmplat din punctul de vedere al viitorului exit.

Dinu Malacopol, CEO şi acţionar minoritar ai AKTA Negocierile pentru extinderea creditului au început în urmă cu câteva luni şi practic fac parte din strategia pe care am avut-o tot timpul. Nu ne-am schimbat strategia, indiferent de ce s-a întâmplat din punctul de vedere al viitorului exit.

Autor: Adrian Seceleanu

19.08.2015, 00:08 1624

Compania de cablu va moderniza reţeaua în zonele în care este deja prezentă şi va ataca noi localităţi. Numărul de abonamente este în creştere. Clienţii nu arată că sunt gata să dea mai mulţi bani pe servicii premium.

Cel mai mare jucător independent de pe piaţa locală de cablu TV, care activează sub brandul AKTA prin două firme - Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Tele­com -, a luat un credit de 10 milioane de euro de la Banca Euro­peană pentru Reconstrucţie şi Dezvol­tare (BERD), suma urmând să fie utilizată pentru investiţii în dezvoltare, a declarat pentru ZF Dinu Malacopol, CEO şi unul dintre acţionarii minoritari ai grupului.

„Am luat o extensie de finanţare, continuăm dezvoltarea pe aceeaşi strategie. Banii sunt pentru extindere, este CAPEX de dezvoltare în exclusivitate pentru extinderea reţelei, în primul rând reţeaua de fibră optică (care să servească atât video analog & digital, cât şi date & telefonie) şi vrem să le oferim clienţilor actuali şi noi servicii despre care momentan nu vreau să vorbesc. Este ceea ce face toată piaţa. Banii sunt pentru modernizare - deci împingem fibra mai aproape de client în zonele în care suntem prezenţi deja, dar ne extindem reteaua inclusiv pe tehnologii precum Fiber to the Home, GPON. Investim semnificativ şi în calitatea relaţiei cu clienţii în sensul apropierii de ei şi evaluării fiecărei interacţiuni a acestora cu firma“, a explicat Malacopol.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO