Business Hi-Tech

Alfa Software a lansat o soluţie de automatizare a bilanţului contabil şi a registrului de evidenţă fiscală

CRISTIAN GABRIEL PAVEL, CEO al Alfa Software

CRISTIAN GABRIEL PAVEL, CEO al Alfa Software

Autor: Ioana Nita

25.05.2023, 12:00 1736

Compania locală Alfa Software, specializată în furnizarea de sisteme informatice de business, a dezvoltat o funcţionalitate nouă în cadrul soluţiei sale AsiS ERP ce automatizează realizarea bilanţului contabil şi a registrului de evidenţă fiscală, simplificând astfel fluxurile de lucru pentru companiile medii, mari şi grupurile de firme şi reducând timpii de revizie a declaraţiilor fiscale  la câteva minute.

„Suntem permanent aproape de nevoile companiilor din România, ascultăm cu atenţie cerinţele pieţei şi vrem să fim de un real ajutor mediului de afaceri. În context, mai ales în această perioadă în care focusul major al firmelor din România este depunerea corectă şi rapidă a situaţiei fiscale anuale, am dezvoltat o automatizare utilă, parte a soluţiei noastre ASiS ERP. Aceasta completează, încă din primul pas, în proporţie de peste 90% bilanţul şi registrul de evidenţă fiscală, conform cerinţelor actuale ale ANAF. Noua dezvoltare reduce mult din timpul necesar alocat şi, în plus, prin programul de validări, indică în scurt timp fiecare element ce necesită corelare“, a declarat Cristian Gabriel Pavel, CEO al Alfa Software. 

Bilanţul este un document contabil care prezintă situaţia financiară a unei companii, la un moment determinat în timp. Acesta reprezintă o imagine de ansamblu a bunurilor, datoriilor şi capitalului propriu al entităţii, la data respectivă. În conformitate cu legislaţia românească, societăţile comerciale sunt obligate să depună bilanţurile lor anuale la Autoritatea Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO