Business Hi-Tech

Alin Şerban, tazz by eMAG: Vrem să creştem veniturile de 6-7 ori anul acesta. eMAG a ajuns la o participaţie de 95% din compania HCL Online Advertising SRL care deţine platforma tazz

Alin Şerban, CEO tazz by eMAG: Numărul de comenzi a crescut de 8 ori în primul semestru din 2020 în comparaţie cu acelaşi semestru al anului trecut, cu valori mai ridicate în aprilie şi mai. Valoarea medie a unei comenzi din zona de restaurante este de 75 de lei, iar când vine vorba de alimente (groceries), valoarea se ridică la 140 de lei.

Alin Şerban, CEO tazz by eMAG: Numărul de comenzi a crescut de 8 ori în primul semestru din 2020 în comparaţie cu acelaşi semestru al anului trecut, cu valori mai ridicate în aprilie şi mai. Valoarea medie a unei comenzi din zona de restaurante este de 75 de lei, iar când vine vorba de alimente (groceries), valoarea se ridică la 140 de lei.

Autor: Ioana Nita

23.08.2021, 11:00 318

Platforma de livrări tazz (fosta EuCeMănânc), intrată sub umbrela grupului eMAG în urmă cu doi ani, mizează anul acesta pe venituri de circa 6-7 ori mai mari decât în 2020, când cifra de afaceri a companiei HCL Online Advertising SRL, care administrează platforma, s-a situat la 14,2 milioane lei, de aproape 10 ori mai mare comparativ cu 2019. Anul trecut a fost practic un boom pentru businessul tazz by eMAG în condiţiile în care pandemia a dus la creşterea cumpărăturilor online şi livrărilor la domiciliu, iar tendinţa s-a menţinut şi anul acesta.

„Prima jumătate a acestui an a continuat să fie una intensă. În aprilie, am încheiat primul an financiar din viaţa tazz, iar în luna mai am lansat prima campanie de comunicare majoră, cu expunere în toată ţara. Din punct de vedere comercial, am continuat să aducem restaurante noi şi să le creştem pe cele existente, am continuat să achiziţionam clienţi noi care să folosească aplicaţia tazz şi ne-am uitat mai atent la tot ce înseamnă retenţie. În total, în primele 6 luni din 2021 am înregistrat o creştere de 15 ori a veniturilor faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Per total, în 2021 vrem să creştem de 6-7 ori, iar vestea bună este că suntem deja pe acest trendul. Avem o echipă dedicată în zona de business intelligence care ne permite să luăm deciziile pe baza cifrelor, înţelegem profund piaţa locală şi avem o echipă mai mare şi mai pregătită ca oricând”, a declarat pentru ZF Alin Şerban, CEO al tazz by eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO