Altex, cel mai puternic retailer de electronice, electrocasnice şi produse IT&C, a intrat în competiţie cu rivalul eMag, cel mai mare retailer online, şi pe segmentul serviciilor de reparaţii, după ce şi-a creat propria companie de profil.
„În cadrul Grupului Altex a fost creată o nouă firmă dedicată serviciilor de reparaţii pentru produsele în garanţie şi postgaranţie ale echipamentelor electronice, electrocasnice şi IT&C. Noua companie se numeşte Altex Service Center S.R.L şi a fost creată în luna august prin preluarea diviziei de service a Complet Electro Serv, cu o experienţă de 14 de ani în domeniu“, a declarat Gabriela Popa, directorul general al firmei. Cel mai mare jucător la nivel naţional pe această piaţă este Depanero, firmă deţinută de eMag.
WikiZF: Profilul companiei Altex
Gabriela Popa, care a fost recrutată de Altex în aprilie pentru a conduce expansiunea grupului controlat de antreprenorul Dan Ostahie pe acest segment de piaţă, a fost directorul operaţional al Depanero. Anterior ea a fost directorul departamentelor de service în cadrul distribuitorilor IT&C Skin Media şi Scop Computers, în perioada 2006-2014.
Sediul central al Altex Service Center este în Bucureşti, dar are acoperire naţională. „Am preluat reţeaua de parteneri a Complet Electro Serv, care era formată din 40 de parteneri. Un număr de cinci parteneri acoperă Bucureştiul, care reprezintă aproximativ 60 % din business“.