Business Hi-Tech

Altex a luat un director de la Depanero şi atacă piaţa de service pentru produse electro-IT&C

Altex a luat un director de la Depanero şi atacă piaţa...

Autor: Adrian Seceleanu

07.10.2015, 00:07 7102

Altex, cel mai puternic retailer de electronice, electrocasnice şi produse IT&C, a intrat în com­petiţie cu riva­lul eMag, cel mai mare retailer on­line, şi pe segmentul ser­viciilor de re­pa­raţii, după ce şi-a creat propria com­panie de profil.

„În cadrul Grupului Altex a fost creată o nouă firmă dedicată ser­vi­ciilor de reparaţii pentru produsele în ga­ran­ţie şi postgaranţie ale echi­pa­men­telor electronice, electro­cas­ni­ce şi IT&C. Noua companie se nu­meş­te Altex Ser­vice Center S.R.L şi a fost cre­ată în lu­na august prin pre­luarea di­vi­ziei de ser­vice a Complet Electro Serv, cu o ex­pe­rienţă de 14 de ani în do­meniu“, a declarat Ga­brie­la Popa, di­rec­torul general al firmei. Cel mai ma­re jucător la nivel naţional pe aceas­tă piaţă este Depa­nero, firmă deţinută de eMag.

WikiZF: Profilul companiei Altex

Gabriela Popa, care a fost recru­tată de Altex în aprilie pentru a con­du­ce expansiunea gru­pului con­trolat de antreprenorul Dan Ostahie pe acest segment de piaţă, a fost di­rec­to­rul ope­ra­ţional al De­pane­ro. Anterior ea a fost directorul departa­men­telor de ser­vice în cadrul distri­buitorilor IT&C Skin Media şi Scop Com­puters, în perioada 2006-2014.

Sediul central al Altex Service Center este în Bucureşti, dar are aco­perire naţională. „Am preluat re­ţeaua de parteneri a Complet Elec­tro Serv, care era formată din 40 de parteneri. Un număr de cinci parte­neri acoperă Bucureştiul, care repre­zintă aproximativ 60 % din business“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO