Business Hi-Tech

Altex: Până acum este un an de creştere. Piaţa electroIT a urcat cu 12%, iar noi cu 18%

Dan Ostahie spune că ediţia „de primăvară“ a evenimentului de shopping Black Friday lansată ieri de Altex nu are scopul de a impulsiona piaţa electroIT, ci este un eveniment care are legătură cu brandul sub care se promovează retailerul („cel mai mic preţ din România“).

Dan Ostahie spune că ediţia „de primăvară“ a evenimentului de shopping Black Friday lansată ieri de Altex nu are scopul de a impulsiona piaţa electroIT, ci este un eveniment care are legătură cu brandul sub care se promovează retailerul („cel mai mic preţ din România“).

Autor: Adrian Seceleanu

02.05.2014, 00:08 304

Altex, cel mai puternic retailer de electrocasnice, electronice şi echipamente IT, cu afaceri de peste 250 mil. euro anul trecut, a înregistrat în pri­mele luni din acest an o creştere cu 18% a vânzărilor, a declarat pentru ZF Dan Os­tahie, proprietarul grupului Altex şi unul dintre cei mai puternici antreprenori români.

„Până în prezent 2014 este un an în creş­tere - 11,7% comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut. Altex a crescut peste pia­ţă, cu 18% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut“, a declarat Ostahie, fără a oferi cifre exacte.

Proprietarul grupului Altex, care cuprinde atât magazinele cu acelaşi nume, cât şi unităţile Media Galaxy, estimează că piaţa electroIT va avea în acest o valoare de circa 1,5 mld. euro. Altex are ca ţintă pe de altă parte o creştere de 10% în acest an, la aproximativ 280 mil. euro.

Campania lansată ieri de grup, o ediţie „de primăvară“ a evenimentului de shopping Black Fri­day, care ar urma să se încheie pe data de 4 mai cu vânzări de 5 mil. euro doar pentru produsele din promo­ţie, nu a fost lansată pentru a readuce pe plus cererea în condiţiile în care piaţa înregistrează o tendinţă pozitivă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO