Business Hi-Tech

Ana Alexe, Vodafone: Peste 20% din interacţiunile cu clienţii sunt acum digitale, faţă de 1-2% în trecut

Ana Alexe a absolvit, în 2001, Facultatea de Ştiinţe Politice, în cadrul Universităţii Bucureşti. Ea s-a angajat în anul 1999 ca agent în call center-ul Connex (actualul Vodafone) iar în perioada 2002 - 2010 a ocupat diferite funcţii de management în companie. În perioada 2010 - 2011 a fost head of customer experience în cadrul Vodafone Qatar. În anul 2012 este promovată în boardul Vodafone România şi a preluat poziţia de director customer operations.

Ana Alexe a absolvit, în 2001, Facultatea de Ştiinţe Politice, în cadrul Universităţii Bucureşti. Ea s-a angajat în anul 1999 ca agent în call center-ul Connex (actualul Vodafone) iar în perioada 2002 - 2010 a ocupat diferite funcţii de management în companie. În perioada 2010 - 2011 a fost head of customer experience în cadrul Vodafone Qatar. În anul 2012 este promovată în boardul Vodafone România şi a preluat poziţia de director customer operations.

Autor: Adrian Seceleanu

11.08.2015, 00:08 1046

În condiţiile în care peste 40% dintre clienţii Vodafone au acum un smartphone, cererea pentru servicii de suport prin alte metode decât cele tradiţionale este în creştere, dar apelurile telefonice nu vor dispărea.

Proporţia interacţiunilor „digitale“ (prin e-mail, chat, reţele sociale etc.) dintre utilizatorii Vo­dafone şi echipa de suport a companiei a ajuns la peste 20% din total, faţă de 1-2% în trecut, pe fondul creşterii puternice a utilizării smart­phone-urilor, tabletelor şi a serviciilor de internet, a declarat într-un interviu pentru ZF Ana Alexe, director customer operations în cadrul operatorului de telefonie mobilă.

Vodafone, care are peste 8 milioane de clienţi, este una dintre cele mai mari companii din România şi are o echipă de aproximativ 1.000 de oameni alocată exclusiv pentru operaţiunile de suport.

„Proporţia digitalului a crescut semnificativ. Dacă înainte 1-2% din interacţiuni erau digitale, acum  acestea au crescut semnificativ, adică peste 20% dintre interacţiunile noastre sunt în mediul digital. Mă refer la interacţiunile acelea prin care clienţii interacţionează cu un consultant Vodafone. Dacă este să mă uit la câţi utilizatori intră în mediul online să vadă ceva despre Voda­fone este vorba de un număr cu mult mai mult mare de interacţiuni digitale, este un fenomen absolut firesc care vine odată cu democratizarea smartphone-urilor“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO