Business Hi-Tech

Ana Popa, consumer business director, Vodafone România: Vânzările noastre de smartphone-uri au crescut cu 20% faţă de anul trecut, iar cele de gadgeturi cu 200%. Ambiţiile pentru acest an sunt şi mai mari

Ana Popa, consumer business director, Vodafone România: Avem aproximativ 60% dintre magazine care au migrat la noul format, EasyTech, şi am început să facem acest lucru şi în reţeaua de parteneri.

Ana Popa, consumer business director, Vodafone România: Avem aproximativ 60% dintre magazine care au migrat la noul format, EasyTech, şi am început să facem acest lucru şi în reţeaua de parteneri.

Autor: Adrian Seceleanu

30.04.2025, 09:00 3904

Operatorul pune creşterea pe seama noului concept de magazine, EasyTech, lansat în 2023, care le propune clienţilor mai multe gadgeturi şi o experienţă de retail interactivă Până în prezent 60% dintre magazinele companiei au fost reamenajate după acest concept.

Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a înregistrat în acest an vânzări de smartphone-uri mai mari cu 20% faţă de anul precedent, în timp ce comercializarea de gadgeturi a înregistrat un avans de 200% - pe fondul schimbărilor operate în formatul magazinelor companiei şi în structura ofertei comerciale.

„Faţă de anul trecut vedem o creştere de 20% în vânzările de smartphone-uri. Pe segmentul de gadgeturi cifra este la 200%. Deci este clar că nevoile clienţilor cresc şi că digitalizarea continuă. Accesul la tehnologie trebuia democratizat cumva“, a declarat Ana Popa, consumer business director, Vodafone România, răspunzând unei întrebări adresate de ZF, în cadrul unui eveniment dedicat adăugării în ofertă a unor noi smartphone-uri Motorola Mobility. Ea nu a oferit detalii suplimentare despre rezultatele companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro