Business Hi-Tech

Analiză PriceFlux a reducerilor de Black Friday: Doar 6% dintre produsele electro-IT din oferte au avut cel mai scăzut preţ din an

Analiză PriceFlux a reducerilor de Black Friday: Doar 6%...

Autor: Ioana Nita

30.11.2021, 00:00 105

Start-up-ul local PriceFlux, care a dezvoltat o platformă software ce monitorizează automat pentru comercianţi preţurile concurenţei, a constatat că doar 6% dintre produsele electro-IT din campaniile de Black Friday au avut într-adevăr în luna noiembrie cel mai scăzut preţ din an, potrivit unei analize interne realizate.

Specialiştii PriceFlux au analizat evoluţia preţurilor pentru cele mai importante 8 categorii de produse electro-IT din oferta a 17 dintre cele mai importante magazine online de profil din România: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, tablete, home cinema, monitoare, electrocasnice si boxe portabile. Astfel, dintr-un număr total de 2.067 de produse care au avut disponibilitate pe parcursul întregului an, doar 126 (6%) au avut preţ minim de Black Friday, restul de produse beneficiind de alte oferte mai avantajoase.

’’Obiectivul PriceFlux, prin intermediul acestei analize, a fost să răspundem la întrebarea dacă produsele  beneficiază de cele mai bune preţuri de Black Friday. Rezultatele noastre indică faptul că de Black Friday există într-adevăr produse care au preţuri imbatabile, dar acele produse sunt în număr limitat pe fiecare categorie. Astfel, există posibilitatea ca alte produse din aceeaşi categorie să poată fi achiziţionate în alte perioade ale anului mult mai ieftin.’’ a declarat Mihai Bisnel, managing partner în cadrul PriceFlux.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO