Business Hi-Tech

Analiză White Image – e-mail marketing: Companiile investesc cu 25% mai mult anul acesta în fidelizarea clienţilor

Graţiela Lupu, cofondator White Image

Graţiela Lupu, cofondator White Image

Autor: Ioana Nita

27.03.2023, 12:00 115

În contextul inflaţiei crescute, românii încep să fie mai atenţi la cheltuielile pe care le fac şi să reducă bugetele pentru cumpărături, astfel că firmele din România şi-au propus să investească cu 25% mai mult decât anul trecut şi cu 37% mai mult faţă de 2020 în programe şi soluţii de fidelizare a clienţilor, având bugete între 2.000 de euro şi 30.000 de euro în medie, pentru a preveni scăderea vânzărilor, potrivit unei analize realizată de White Image, companie de servicii de email marketing şi alte soluţii de marketing. Dintre clienţii White Image, aproape 69% au precizat că investesc anul acesta în programe de fidelizare, în special companiile din automotive, banking, retail, asigurări şi turism, cererea pentru dezvoltarea de programe de loialitate crescând cu 25% în primele luni din 2023 faţă de aceeaşi perioadă din 2022.

„2023 este anul investiţiilor în păstrarea clienţilor pe piaţa românească. În condiţiile în care inflaţia este ridicată şi românii sunt mai precauţi în ceea ce priveşte cheltuielile, fidelizarea devine o componentă importantă a strategiei de marketing pentru a păstra clienţii şi a-i determina să cumpere mai mult în mod regulat. De altfel, pentru orice companie este mult mai ieftin, poate chiar de cinci ori mai ieftin, să îşi fidelizeze clienţii actuali decât să atragă noi clienţi. În plus, cei actuali sunt mai uşor de convins să cumpere recurent şi să recomande produsele sau serviciile altor persoane“, a declarat Andrei Georgescu, cofondator White Image.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO