Business Hi-Tech

Andreas Elsner, Telekom România: Pentru 2019 direcţia noastră este să fim “rechini” pe mobil şi “arici” pe fix

Andreas Elsner, Telekom România: Pentru 2019 direcţia...

Autor: Adrian Seceleanu

22.02.2019, 12:08 939

Strategia comercială pe segmentul rezidenţial a grupului Telekom România pentru anul 2019 poate fi rezumată astfel - grupul va fi “rechin” pe segmentul de telefonie mobilă şi “arici” pe cel de servicii fixe, adică va ataca puternic rivalii pe zona mobilă şi îşi va proteja cota din zona fixă, a declarat Andreas Elsener, directorul comercial pe segmentul consumer al operatorilor.

“Rechin pe mobil, arici pe fix, aceasta este direcţia pentru 2019”, a afirmat Elsener.


Elsener a declarat că deja Telekom a avut rezultate foarte bune pe segmentul mobil şi fix în ultimul trimestru al anului trecut, care îndreptăţesc grupul să îşi definească aceste priorităţi, în aceşti termeni.

“În trim. 4 din 2018 am luat 25% din clienţii noi de telefonie mobilă din piaţă, este un semnal foarte sănătos pentru noi, în condiţiile în care noi avem o cotă de piaţă mai mică, de circa 16%. Dacă am reuşit să atragem 25% înseamnă că am crescut, că am luat cotă de piaţă de alţi jucători”, a afirmat Elsner. El a adăugat şi că numărul de clienţi care şi-au transferat numărul de mobil în reţeaua Telekom este de 3 ori mai mare decât în perioada anterioară, ca rezultat al noilor oferte lansate de grup.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO