Business Hi-Tech

Andrei Creţu, CEO şi co-fondator Pluria - platformă pentru spaţii de lucru flexibile: 70% din businessul Pluria este generat de piaţa din America Latină. Creştem în continuare şi în România, dar mai repede o facem peste ocean

Andrei Creţu, CEO şi cofondator Pluria: Dacă anul trecut America Latină reprezenta circa 40% din businessul Pluria, anul acesta o să depăşească 70%. În Columbia am început şi acolo s-a creat un fel de hub central. Dar echipa de dezvoltare rămâne în România.

Gabriela Drăghia, CRO şi cofondator Pluria: În România, oraşele în care platforma Pluria e cea mai folosită sunt Bucureşti, Cluj şi Iaşi, în top trei. Au început să crească şi Timişoara, Oradea, Braşov, Satu Mare.

Andrei Creţu, CEO şi cofondator Pluria: Dacă anul trecut America Latină reprezenta circa 40% din businessul Pluria, anul acesta o să depăşească 70%. În Columbia am început şi acolo s-a creat un fel de hub central. Dar echipa de dezvoltare rămâne în România. Gabriela Drăghia, CRO şi cofondator Pluria: În România, oraşele în care platforma Pluria e cea mai folosită sunt Bucureşti, Cluj şi Iaşi, în top trei. Au început să crească şi Timişoara, Oradea, Braşov, Satu Mare.

Autor: Alexandra Cepăreanu

27.09.2024, 10:00 512

♦ În cadrul Pluria lucrează în total 33 de angajaţi, la care se adaugă şi colaboratori ♦ În România echipa numără sub 10 persoane, cea mai mare parte din oameni fiind în Columbia.

Start-up-ul românesc Pluria, care a lansat în 2020 o platformă prin care angajaţii companiilor au acces la spaţii de lucru flexibile, adaptate noului mod de lucru hibrid, se bucură de o expansiune semni­fica­tivă în America Latină, regiune ce generează în prezent aproximativ 70% din businessul companiei.

„Peste 70% din businessul Pluria este ge­nerat de piaţa din America Latină. Creş­tem în continuare şi în România, chiar mai repede decât creştem în Spania, spre exem­plu, dar creştem mai repede în America Latină. Dacă anul trecut America Latină reprezenta circa 40% din businessul Pluria, anul acesta o să depăşească 70%. Cred că suntem printre puţinele, dacă nu singurul start-up din România care are ca pia­ţă principală America La­tină. Am fost la Colombia Tech Week unde m-am întâl­nit cu o româncă de la un acce­le­rator care în­cer­ca să încurajeze mai multe start-up-uri din România să se uite spre America Latină şi ne-a spus că sin­gurul exemplu pe care îl dau este Pluria. Suntem primii care sunt acolo şi încă învă­ţăm şi noi“, a spus Andrei Creţu, CEO şi co­fondator al Pluria, într-o întâlnire cu presa.

El a explicat că în America Latină ne­voia pentru serviciile pe care Pluria le oferă este mai mare.

„Acolo sunt şi mai mulţi angajaţi în zona de remote, acolo nu sunt condiţii bune de lucrat de acasă, acolo oraşele sunt foarte mari iar traficul este infernal şi reprezintă problema numărul unu în prezent. Plus că ei, din punct de vedere cultural, vor să se vadă mai des cu colegii, sunt mai sociabili.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro