♦ În cadrul Pluria lucrează în total 33 de angajaţi, la care se adaugă şi colaboratori ♦ În România echipa numără sub 10 persoane, cea mai mare parte din oameni fiind în Columbia.
Start-up-ul românesc Pluria, care a lansat în 2020 o platformă prin care angajaţii companiilor au acces la spaţii de lucru flexibile, adaptate noului mod de lucru hibrid, se bucură de o expansiune semnificativă în America Latină, regiune ce generează în prezent aproximativ 70% din businessul companiei.
„Peste 70% din businessul Pluria este generat de piaţa din America Latină. Creştem în continuare şi în România, chiar mai repede decât creştem în Spania, spre exemplu, dar creştem mai repede în America Latină. Dacă anul trecut America Latină reprezenta circa 40% din businessul Pluria, anul acesta o să depăşească 70%. Cred că suntem printre puţinele, dacă nu singurul start-up din România care are ca piaţă principală America Latină. Am fost la Colombia Tech Week unde m-am întâlnit cu o româncă de la un accelerator care încerca să încurajeze mai multe start-up-uri din România să se uite spre America Latină şi ne-a spus că singurul exemplu pe care îl dau este Pluria. Suntem primii care sunt acolo şi încă învăţăm şi noi“, a spus Andrei Creţu, CEO şi cofondator al Pluria, într-o întâlnire cu presa.
El a explicat că în America Latină nevoia pentru serviciile pe care Pluria le oferă este mai mare.
„Acolo sunt şi mai mulţi angajaţi în zona de remote, acolo nu sunt condiţii bune de lucrat de acasă, acolo oraşele sunt foarte mari iar traficul este infernal şi reprezintă problema numărul unu în prezent. Plus că ei, din punct de vedere cultural, vor să se vadă mai des cu colegii, sunt mai sociabili.“