♦ „Dacă până acum digitalizarea era o opţiune, în tot mai multe cazuri devine o necesitate. Observăm că multe firme nu mai privesc digitalizarea ca pe o investiţie amânabilă, ci ca pe o condiţie esenţială pentru a rămâne competitive.“
Compania românească Matricia Solutions, specializată în furnizarea de soluţii software pentru digitalizarea proceselor de business, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 2,1 milioane de euro, în creştere cu peste 31% faţă de anul precedent, şi un avans de 60% a profitului net în 2024 versus 2023. Evoluţia pozitivă a fost susţinută de mai mulţi factori, printre care şi extinderea portofoliului de clienţi, în special din industriile de construcţii, energie şi servicii financiare.
„Anul trecut am avut o dinamică atipică pentru noi – am atras opt noi clienţi, comparativ cu media obişnuită de doi-trei pe an. Au contat atât interesul crescut pentru digitalizare, cât şi oportunitatea generată de implementarea e-facturii“, a spus într-un interviu pentru ZF Andrei Negulescu, strategic digitalisation manager în cadrul Matricia Solutions.
El a menţionat că a observat o deschidere tot mai mare din partea companiilor locale, în special din sectorul construcţiilor, pentru adoptarea de soluţii digitale, în contextul volumului mare de documente implicat în activitatea acestora.