Business Hi-Tech

Andrei Negulescu, strategic digitalisation manager, Matricia Solutions: În 2024 am avut afaceri de 2,1 mil. euro, un plus de peste 31%. A fost o dinamică atipică pentru noi, am atras opt clienţi noi, comparativ cu media obişnuită de doi-trei pe an

Andrei Negulescu, strategic digitalisation manager, Matricia Solutions: Vedem un interes tot mai mare pentru automatizare şi pentru soluţii care pot lua decizii simple în mod autonom, pe baza datelor existente. În special în domeniul financiar şi în zona de HR sunt multe procese repetitive care pot fi eficientizate.

Andrei Negulescu, strategic digitalisation manager, Matricia Solutions: Vedem un interes tot mai mare pentru automatizare şi pentru soluţii care pot lua decizii simple în mod autonom, pe baza datelor existente. În special în domeniul financiar şi în zona de HR sunt multe procese repetitive care pot fi eficientizate.

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.04.2025, 13:00 219

♦ „Dacă până acum digitalizarea era o opţiune, în tot mai multe cazuri devine o necesitate. Observăm că multe firme nu mai privesc digitalizarea ca pe o investiţie amânabilă, ci ca pe o condiţie esenţială pentru a rămâne competitive.“

Compania românească Matricia Solutions, specializată în furnizarea de soluţii software pentru digitalizarea proceselor de business, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 2,1 milioane de euro, în creştere cu peste 31% faţă de anul precedent, şi un avans de 60% a profitului net în 2024 versus 2023. Evoluţia pozitivă a fost susţinută de mai mulţi factori, printre care şi extinderea porto­foliului de clienţi, în special din industriile de construcţii, energie şi servicii financiare.

„Anul trecut am avut o dinamică atipică pentru noi – am atras opt noi clienţi, comparativ cu media obişnuită de doi-trei pe an. Au contat atât interesul crescut pentru digitalizare, cât şi oportunitatea generată de implementarea e-facturii“, a spus într-un interviu pentru ZF Andrei Negulescu, stra­tegic digitalisation manager în cadrul Matricia Solutions.

El a menţionat că a observat o deschidere tot mai mare din partea companiilor locale, în special din sectorul construcţiilor, pentru adop­tarea de soluţii digitale, în contextul volumului mare de documente implicat în activitatea acestora.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro