♦ „Ne concentrăm pe zona de Wallet în care investim foarte mult pentru că vrem să creştem baza de clienţi şi adopţia acestor metode de plată“ ♦ „În februarie 2024, Walletul era la 8%, acum a ajuns la 11% din total business eMAG“ ♦ „Am început proiectul My Wallet în 2021 cu 100.000 de clienţi. Acum avem 3 milioane de clienţi.“
EMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, continuă investiţiile în zona de plăţi digitale, cu accent pe dezvoltarea portofelului său digital (My Wallet) şi adoptarea noilor metode de plată, a spus Andrei Şercănean, VP e-commerce services, eMAG. În prezent, eMAG lucrează la un nou produs de finanţare, care le va permite clienţilor să acceseze limite de credit mai mari, de până la 10.000 lei, o creştere semnificativă faţă de plafonul actual care se încadrează între 1.000 lei şi 6.000 de lei.
„Focusul e în zona de Wallet în care investim foarte mult, vrem să creştem baza de clienţi şi să creştem adopţia acestor metode, să explicăm mai bine clienţilor ce înseamnă My Wallet, cum îl pot folosi şi cât de simplu e să acceseze orice produs din eMAG prin Wallet. Lucrăm la un produs care va fi, cred, disponibil în vară sau la finalul verii, în care limitele de credit vor fi mult mai aproape de zona de 10.000 lei decât e acum între 1.000-2.000 – 3.000 – 6.000 lei“, a spus Andrei Şercănean în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2025.