Business Hi-Tech

Andy Fang, noul şef al diviziei consumer a Huawei din România: Vânzările noastre de ceasuri şi brăţări smart au crescut cu 350%. Vânzările locale au explodat pe segmente precum cel de ceasuri şi brăţări smart, căşti sau PC-uri

Andy Fang, noul şef al diviziei consumer a Huawei din România: Vânzările noastre de ceasuri şi brăţări smart au crescut cu 350%. Vânzările locale au explodat pe segmente precum cel de ceasuri şi brăţări smart, căşti sau PC-uri

Andy Fang, country manager al Huawei Consumer Business Group: Piaţa de ceasuri, brăţări smart, de gadgeturi purtabile din România a cunoscut o creştere uriaşă şi Huawei este acum un lider de piaţă pentru acest segment

Autor: Adrian Seceleanu

21.10.2021, 12:00 105

Pe segmentul de smartphone-uri, spune Fang, compania se redresează şi va reveni în topuri.

România are una dintre cele mai ridicate rate de creştere din regiune pentru segmentul de gadgeturi purtabile - precum ceasurile şi brăţările smart, dar este în continuare o piaţă bună, cu potenţial, şi pe segmente tradiţionale precum cel de PC-uri, tablete şi smartphone-uri, spune Andy Fang, noul country manager al Huawei Consumer Business Group, divizia responsabilă de comercializarea gadgeturilor Huawei în România, în primul său interviu de la sosirea în Bucureşti.

Vrem să ajungem la noi categorii de clienţi din România şi sper că ne vom menţine în primele trei ţări din regiunea noastră. Suntem aproape de Turcia şi Polonia, ţări care au o populaţie mai mare decât România. Avem însă potenţial, şi avem şi o echipă foarte bună aici“, a spus într-un interviu exclusiv cu ZF Andy Fang, care a venit în România din Polonia, ţara de unde Huawei îşi coordonează afacerile regionale.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO