În perioada menţionată compania a avut un total de 74.100 de abonamente noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, precum şi o extindere a ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case, ajungând la 3.110.500 gospodării din România.
Numărul clienţilor de televizine digitală a crescut cu 4,4%, cu 4,3% al clienţilor de internet şi cu 9,3% al clienţilor de telefonie, comparativ cu T3 2017
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC oferă servicii de internet către 592.900 de clienţi.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi).
Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi.
În primele 9 luni ale anului 2018, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 489,69 milioane lei, o creştere cu 5% faţã de 466,3 milioane lei în primele 9 luni ale anului 2017.