Noi modificări făcute de compania Apple în termenii şicondiţiile magazinului online propriu (App Store) indică faptul căaplicaţiile pot oferi acces la conţinutul cumpărat din afaramagazinului Apple, aceasta fiind o schimbare majoră a uneia dintreregulile companiei americane criticate anterior de publisheri deziare şi reviste şi alţi furnizori de conţinut online, scriecotidianul american The Wall Street Journal.
Schimbările dau editorilor de ziare, reviste şi video mai multălibertate asupra preţului pe care vor să îl perceapă şi asupraconţinutului pe care vor să îl vândă proprietarilor de dispozitiveApple.
În februarie Apple anunţase că le va cere publisherilor să ofereabonamentele la publicaţiile lor prin intermediul magazinului AppStore şi să plătească firmei americane un comision de 30% dinfiecare vânzare. Preţul practicat de publisherul unei reviste înApp Store pentru un abonament trebuia, de asemenea, să fie mai micsau cel mult egal cu tariful practicat prin alte magazine.
Apple a eliminat acum restricţiile privind preţul şi a renunţatşi la cerinţa ca publisherii să-şi ofere conţinutul prinintermediul sistemului de plăţi al Apple.
Regulile interzic în continuare aplicaţiile companiilor mediasă includă un buton "cumpără" care să ocolească sistemul de plăţial Apple prin redirecţionarea clienţilor către un website. Unutilizator va putea totuşi să încheie abonamente pentru conţinut pecare să îl vizualizeze prin iPhone sau iPad prin intermediul uneipagini web, atâta vreme cât ei nu ajung acolo prin intermediulaplicaţiei de pe tabletă/telefon.
Extinderea ofertei de conţinut dincolo de jocuri este crucialăpentru Apple, care vrea ca un număr cât mai mare de consumatori săutilizeze iPhone şi iPad ca principalul mod de a obţine ştiri, de aciti cărţi sau de a viziona videoclipuri.
Ziarul Financiar aduce în atenţia cititorilor săi unstil unic de leadership al unui om care a influenţat radical modulîn care trăim - felul în care muncim, ne jucăm şi comunicăm. Înperioada 15 - 21 iunie ZF va fi distribuit la chioşcuri împreună cucartea STEVE JOBS - iLeadership pentru o nouă generaţie, la preţulde 15,9 lei. Cartea prezintă o biografie scrisă de Jay Elliot carea muncit cot la cot împreună cu Steve Jobs în calitate devicepreşedinte al Apple şi care ne dezvăluie în paginile cărţiistilul de leadership specific şefului Apple - iLeadership-ul, bazatpe patru principii călăuzitoare: produs, talent, organizaţie,marketing. O lectură care aduce în prim-plan provocările şi drumulsinuos parcurs de CEO-ul Apple pentru obţinerea aprecierii de carese bucură în prezent la nivel mondial.