Business Hi-Tech

Aproape un sfert dintre români nu mai cumpără un produs după ce văd prea multe reclame online

Aproape un sfert dintre români nu mai cumpără un produs după ce văd prea multe reclame online

Autor: Bianca Dorobanţu

03.03.2017, 00:01 547

Peste două treimi dintre români (70%) cred că sunt prea multe reclame în mediul online, arată un studiu realizat de compania iSense Solutions, care oferă servicii integrate de marketing.

Totodată, 75% dintre români cred că reclamele din online sunt repetitive, în timp ce 59% le consideră plictisitoare.  

Majoritatea românilor, 67%, spun că evită astfel de reclame, iar atunci când acestea devin prea agresive, 24% dintre ei spun că încetează să mai cumpere produsul/serviciul respectiv, iar 20% indică marca drept un exemplu prost.

Abundenţa reclamelor din online a determinat, în 2017, mai mulţi români să instaleze  programe de tip Adblock în comparaţie cu anul trecut (32% faţă de 19% în 2016).

 
 
AFACERI DE LA ZERO