Antreprenorii români trebuie să facă mai rapid paşi spre pieţe internaţională, spre automatizarea proceselor şi operaţiunilor şi să integreze inteligenţa artificială, pentru a rămâne competitivi, a spus Arthur Rădulescu, Founder & CEO, MerchantPro.
„Eu văd, în prezent, pentru businessurile din România, pentru toate nu doar pentru cele din e-commerce, trei direcţii clare – prima este internaţionalizarea, pentru că e momentul să ieşim pe alte pieţe, avem businessuri care au capacitate şi potenţial. Dacă aşteptăm să ne ajute guvernul să ieşim pe alte pieţe aşteptăm mult şi bine. Asta ţine mult de curaj. Ca să te extinzi nu îţi trebuie foarte multe fonduri, îţi trebuie curaj şi să foloseşti tehnologia în interesul tău. A doua direcţie este automatizarea, pentru că nu mai merge cu muncă manuală, cu mulţi angajaţi. Şi a treia direcţie importantă este partea de AI, generative AI, care poate face diferenţa în business. Nu e de ajuns să punem întrebări către Chat GPT, trebuie să vedem cum aducem AI-ul să lucreze la masă cu noi”, a explicat Arthur Rădulescu în cadrul conferinţei ZF High-Tech Innovation Summit 2024.