Business Hi-Tech

Arthur Rădulescu, ShopMania Net: În 2020 vrem să creştem businessul la 1,2 mil. euro, din care peste 50% va fi generat de platforma de e-commerce MerchantPro. În prezent, circa 1.200 de magazine online, atât din România, cât şi din străinătate, funcţionează pe platforma românească MerchantPro

Arthur Rădulescu, directorul general al ShopMania Net: O primă versiune a platformei ShopMania BIZ a fost lansată în 2005, iar în 2009 platforma a fost relansată pe baza unor noi tehnologii. Valoarea investiţiei de până acum este de peste 1,5 mil. euro.

Arthur Rădulescu, directorul general al ShopMania Net: O primă versiune a platformei ShopMania BIZ a fost lansată în 2005, iar în 2009 platforma a fost relansată pe baza unor noi tehnologii. Valoarea investiţiei de până acum este de peste 1,5 mil. euro.

Autor: Ioana Nita

13.02.2020, 17:00 224
Compania locală ShopMania Net, care administrează platforma de e-commerce MerchantPro (fosta ShopMania BIZ) şi com­paratorul online de preţuri ShopMania.ro, mizează anul acesta pe o creştere de 20% a businessului, cifra de afaceri urmând să ajungă astfel la circa 1,2 milioane euro. 

„Estimarea se bazează pe evoluţia anuală din ultimii ani, pe răspunsul din piaţa pe care estimăm că îl vom obţine ca ur­mare a lansării mai multor func­ţio­nalităţi planificate pentru 2020. Totodată, şi la nivelul proiectului MerchantPro mizăm pe o creştere a cifrei de afaceri de minimum 20%. Estimăm că anul acesta MerchantPro îşi va menţine sau chiar creşte ponderea în vânzări şi va genera între 50% şi 60% din cifra de afaceri totală a companiei“, a declarat pentru ZF Arthur Ră­dulescu, directorul ge­neral şi acţionarul unic al ShopMania Net.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO