Business Hi-Tech

Atelierul de modă Framboise: Online-ul este cel mai important canal de vânzare, cu o pondere de 70%. Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Framboise.ro se situează la 600 de lei

Magazinul propriu Framboise.ro generează 30% din afacerile atelierului de modă, cele mai vândute piese vestimentare fiind rochiile şi cămăşile.

Magazinul propriu Framboise.ro generează 30% din afacerile atelierului de modă, cele mai vândute piese vestimentare fiind rochiile şi cămăşile.

Autor: Ioana Nita

02.09.2019, 19:00 351
Atelierul de modă Framboise, fondat în 2013 de către Andreea Pârvan şi Mădălina Dobre, ţinteşte pentru anul acesta o creştere a afacerilor de 30%, până la 800.000 lei, mediul online fiind cel mai important canal de vânzare. Circa 70% din businessul Framboise este generat de vânzările online, fie prin intermediul magazinului propriu (framboise.ro), fie prin intermediul site-urilor de modă partenere în care sunt comercializate şi articolele vestimentare marca Framboise, restul provenind din vânzările offline realizate în showroomul propriu.  

„Rezultatele financiare de la jumătatea anului ne confirmă că ne îndreptăm în direcţia bună. În prima jumătate a lui 2019, Framboise a înregistrat vânzări cu 20% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut. Businessul este sezonier şi este influenţat de mai mulţi factori, inclusiv de tendinţele globale şi perioadele de reduceri. Unul din factorii de succes pentru creşterea vânzărilor constă în fidelizarea bazei de cliente, atât prin calitatea produselor, cât şi prin oferirea unei experienţe de shopping deosebite”, a declarat pentru ZF Andreea Pârvan, cofondatoarea Framboise, alături de Mădălina Dobre. Cele două antreprenoare au pornit businessul Framboise în 2013, ele lucrând anterior în domeniul IT, respectiv în consultanţă imobiliară.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO