Business Hi-Tech

Avertismentul lui Srini Gopalan, membru în boardul Deutsche Tele­kom: În România ţintim baza „masivă“ de profit pe care stau Orange şi Vodafone

Srini Gopalan - membru în boardul Deutsche Telekom: În România am ajuns târziu la petrecere. Când noi ne-am hotărât să investim în extinderea reţelei de fibră optică am supraconstruit peste infrastructuri deja existente de cablu, cum ar fi cele ale UPC sau cele ale RCS&RDS - care vine cu fibra optică direct prin geam.

Srini Gopalan - membru în boardul Deutsche Telekom: În România am ajuns târziu la petrecere. Când noi ne-am hotărât să investim în extinderea reţelei de fibră optică am supraconstruit peste infrastructuri deja existente de cablu, cum ar fi cele ale UPC sau cele ale RCS&RDS - care vine cu fibra optică direct prin geam.

Autor: Adrian Seceleanu

10.09.2018, 00:07 6080

Şeful afacerilor din Europa ale Deutsche Telekom admite că pe segmentul reţelelor de fibră optică Telekom România a venit „ultimul la petrecere“: În unele cartiere sau localităţi am fost al patrulea jucător care venea cu cablul.

 

 

Baza „masivă“ de profit pe care „stau“ Orange şi Vodafone pe segmentul de telefonie mobilă reprezintă principala ţintă de atac a grupului Telekom pe piaţa din România, care poate fructifica astfel reţeaua fixă extinsă de care dispune şi oportu­nitatea de a le vinde clienţilor şi ser­vicii mobile la pachet cu cele fixe, a declarat într-o întâlnire restrânsă cu analişti Srini Gopalan - membru în boardul Deutsche Tele­kom (DT), responsabil de afacerile din Europa (mai puţin din Germania) ale gigan­tului cu un business de 75 mld. euro în 2017.

„Cota noastră de pe piaţa de telefonie mobilă din România este una mică, suntem un operator mic, şi există o bază masivă de profit pe care stau Orange şi Vodafone. Strategia noastră este să atacăm profitul pe care stau Orange şi Vodafone cu o strategie de tip «uncarrier»“, a declarat Gopalan. „În România avem operaţiuni fix-mobil, situaţie care este una extraordinară pentru noi, pentru că avem o reţea fixă cu o acoperire extinsă, către care putem face vânzare încrucişată de produse. În România nu avem pe segmentul mobil problema moştenirii unei baze de clienţi cu un venit mediu lunar pe utilizator (ARPU) foarte ridicat, aşa cum se întâmplă în cazul Orange şi Vodafone“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO