România se poziţionează pe locul doi la nivel global în ceea ce priveşte comenzile de la supermarket prin platforma Glovo, după Spania, conform bilanţului realizat de start-up-ul din Barcelona pentru 2024. Această performanţă este susţinută de o creştere de 40% a comenzilor de la supermarket faţă de 2023, Bucureşti, Cluj-Napoca şi Constanţa fiind în topul oraşelor cu cele mai multe comenzi. Românii îşi diversifică tot mai mult tipurile de comenzi plasate prin platformă, cu creşteri mari înregistrate în segmentul de retail, în special pentru magazinele cu produse pentru animale (creştere de 400%) şi jucării (+87%).
În preferinţele culinare, burgerii, pizza şi shaorma rămân în topul celor mai comandate preparate. Un moment de vârf a fost atins pe 17 iulie 2024, când într-un singur minut (la ora 19:55) au fost plasate 1.465 de comenzi. De asemenea, România se remarcă şi prin generozitatea utilizatorilor, situându-se pe locul doi global la valoarea bacşişurilor oferite curierilor, după Spania. În privinţa serviciului Prime, care oferă livrări nelimitate în baza unui abonament lunar, România ocupă tot poziţia secundă la nivel mondial. Oraşele din care se folosesc cele mai multe abonamente sunt Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa şi Braşov.Start-up-ul spaniol activează în total în 23 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.